  • 21. Data: 2021-07-08 20:18:48
    Temat: Re: parking przy Oszą
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6wneflafse2l$.dlg@emil.not.valid>
    user TomN pisze tak:

    > PiteR w
    > PiteR w ee
    >
    > Piszesz na polskie grupy, więc używaj polskich wrotek... PLS :)

    > [...]
    >
    > Mówisz? Pieereewszy raz "słyszę"

    > Nie epatuj, "SREBRNY SZERSZEŃ" nijak ma się do:

    podsumowując odpierdol się :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 22. Data: 2021-07-08 20:27:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 08 Jul 2021 17:37:42 +0200, PiteR wrote:
    > in <news:16ru1qt5a2at2.15z1umbuxoo1y.dlg@40tude.net>
    >
    > Jebał go pies. Znajdę parking w okolicy.
    > W sumie to mam 800m. Pójdę boso.

    P.S. Do UOKiKu ich

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/kara-dla-t
    d-system-kary-za-parkowanie-przed-biedronka-i-aldi/w
    qx7dee

    "Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ok. 150 tys.
    zł kary na spółkę TD System, która zarządzała parkingami przy sklepach
    Aldi i Biedronka, za odmowę uznania zasadnych reklamacji -
    poinformował w czwartek UOKiK. "

    J.