  • Data: 2010-11-17 17:31:17
    Temat: Re: paranoja mikrofalowa
    Od: "Papo5merfo" <gramy.w.gałe@tusek.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Michoo" napisał:
    > Sprawiasz, że dostosowywanie się do tfojego poziomu staje się tródne.
    > A ponieważ karmienie trolli traktuję jako rozrywkę - coś jak dokarmianie
    > łabędzi - to jak czytanie stanie się zbyt irytujące to sobie pójdę.

    nikomu łaski nie robisz tempaku ktury wyzywa innych a pojęcia o fizyce nie
    ma, jak masz jakiś problem to nawet nie czytaj, a jak ktoś ci każe czytać to
    niech ci pszynajmniej więcej płaci, albo zmień robotę, ponoć w wolnum kraju
    rzyjemy!:O)

    > Nie potrafię znaleźć teorii zgodnej z tym co ty twierdzisz. Teorię zgodną
    > z tym co ja opisuję można znaleźć.

    ta teoria nie mówi o zgodności z moimi czy tfoimi tfierdzeniami, ona mówi
    konkternie o oddziaływaniu promieniowania z materią i co się z tą materią
    dzieje na skuutek tego to jusz tszeba niestety własną głufką ruszyć bo
    śfiontobliwy psor ci nie pomoże:O(

    > Ale zrozum, że promieniowanie jest różne. Uran wali naokoło
    > promieniowaniem alfa - to są m.i. całkiem spore cząstki. Lampa
    > rentgenowska promieniuje czystą energią. Znana mi fizyka opisuje możliwość
    > wkomponowania rozpędzonej cząstki w strukturę atomu tym samym czyniąc go
    > promieniotwórczym z czasem rozpadu liczonym sekundami..godzinami..latami.
    > Zna też możliwość wzbudzenia atomu falą energii - w takiej sytuacji atom
    > wypromieniowuje ją bardzo szybko.

    to że promieniowanie jest różne to mnie tego tłumaczyć nie musisz bo sam ci
    to napisałem, a
    co do wzbudzania to jednak zaczynasz śpiewać że wzbudzony atom może
    promieniować, czemu fcześniej ręcami i nogami się wypierałeś (szare komurki
    ci się budzą czy jak?:O), co do czasuf wypromieniowaia to mierzyłęś je czy
    poftarzasz prawdy objawione?:O)
    myślałęm że jesteś na tyle rozgarnięty że pszynajmniej samodzielnie coś
    pszeczytać potrafisz, ale widzę że i z tym jesteś cienki więc ci zacytuję
    mondrość głupcuf, czyli wikipedię:

    "odziaływanie promieniowania gamma z materią: /ciap/ reakcje fotojądrowe - w
    tym oddziaływaniu promieniowanie gamma oddaje energię jądrom atomowym
    wzbudzając je, i przy odpowiednio wysokiej energii fotonu, produkując nowe
    cząstki. Wzbudzone jądro atomowe może wypromieniować kwant gamma, ulec
    rozpadowi lub rozszczepieniu./ciap/"

    wyglda na to że fizyka jest ci mało znana:O(

    > Bo ktoś napisał teorię która wydaje mi się spójna. Jeżeli uważasz że ta
    > teoria jest błędna to podaj w końcu tą właściwą.

    wykazujesz się całkowitą ignorancją i brakiem znajomości nawet tej teorii,
    ktura nie jest błędna, tylko ty jej nie znasz i opowiadasz brednie w postaci
    śfientych prawd objawionych:O)
    powyżej zacytowałem ci tylko wyrywek oddziaływania i to tylko jednego z
    wielu rodziajuf promieniowania, i tylko ten wyrywek potfierdza to co piszę i
    to co opowiadał ten bardziej rozgarnięty medyk od rędgena:O)

    > Walidacja eksperymentalna jest połowicznie banalna
    > - Włączasz lampę próżniową położoną na bloczku betonu, bierzesz licznik
    > Geigera-Müllera i słyszysz, że trzeszczy. Wyłączasz lampę i przestaje.
    > - kładziesz uran na bloczku betonowym, bierzesz licznik Geigera-Müllera i
    > słyszysz, że trzeszczy. Zabierasz uran i nadal trzeszczy, tylko słabiej.

    kurcze, powoli zaczynasz gadać z sensem potfierdzając to co pisałem, tylko z
    tym rendgenem musisz jeszcze popracować:O)
    powinieneś tylko jeszcze pszyjąć do wiadomości że licznik gaigera choć
    detekuje szerokie spektrum promieniowania, to reaguje wyłącznie na
    promieniowanie jonizujące, promieniowania niejonizującego nie widzi:O)

    > Jak już wyjaśniłem wyżej - twierdzę od początku, że tam gdzie były głowice
    > promieniowanie jest spowodowane powstaniem materiałów promieniotwórczych,
    > a nie "napromieniowaniem". Tam gdzie działa lampa rentgenowska to zjawisko
    > nie zachodzi. (Jedyna możliwość to rozbicie czegoś promieniowaniem gamma i
    > dopiero w efekcie tego rozpadu uzyskanie substancji promieniotwórczych, co
    > oczywiście jest możliwe, ale w znacznie mniejszej (niemierzalnej) skali.)

    ale w tych bunktrach jeśli pofstały materiały promieniotfurcze to wyłącznie
    na skutek napromieniowania, tak więc promieniowanie jest w stanie wywołać
    całą masę reakcji powodujących promieniowanie, lampa rendgenofska tesz!:O)

    p.s. z ciekawości to gdzie tak uczą że po wyłączeniu źródła, promieniowanie
    znika jak od dotknięcia czarodziejskiej różdźki, w przedszkolu?:O)