  • 11. Data: 2013-12-14 14:07:08
    Temat: Re: paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Dawid napisał w sobota, 14 grudnia 2013 13:06:

    > Dopóki istnieje rasa ludzka ze swoją chciwością i chęcią górowania
    > nad wszystkimi i wszystkim, to nierealne.

    Przepełnia Cię nadmiar optymizmu... Pomysły, że kucharka
    mogłaby rządzić państwem są stosunkowo świeżej daty. Wcześniej
    zdecydowana większość społeczeństwa dość potulnie akceptowała swoje
    miejsce w hierarchii. Zresztą tak naprawdę nadal tak jest, a chciwe i
    dominujące są tylko jednostki.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 12. Data: 2013-12-14 14:13:58
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-14 14:07, Jan Stożek pisze:

> [...]
    > zdecydowana większość społeczeństwa dość potulnie akceptowała swoje
    > miejsce w hierarchii. Zresztą tak naprawdę nadal tak jest, a chciwe i

    To jakoś u nas dużo tych jednostek.

  • 13. Data: 2013-12-14 14:34:47
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > To jakoś u nas dużo tych jednostek.

    te 200 osób na świeczniku w porównaniu do 38 milionów, to betka.
    Przem

  • 14. Data: 2013-12-14 18:51:35
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Dawid napisał w sobota, 14 grudnia 2013 14:13:

    > To jakoś u nas dużo tych jednostek.

    Tak? A ile z nich było chciwych i dominujących na tyle, żeby
    przełamać bariery społeczne? Bo jeśli chłop, robotnik, czy drobny
    mieszczanin nadal są chłopem, robotnikiem, czy drobnym mieszczaninem,
    tyle tylko, że sobie plazme na ścianie walną, a do kościoła jadą
    bryką, a nie bryczką, to nie jest chciwość, tylko zwykła życiowa
    zaradność.

    Ale to już się OT zrobił na tej grupie.

  • 15. Data: 2013-12-15 08:06:44
    Od: fifak <f...@w...com>

    W dniu 2013-12-12 22:09, Wilson pisze:
    > Jak dla mnie to te wszystkie chmury to wielka ściema

    aleś sie obudził, to może być dobre dla tępych amerykanów,
    od dawna chodzi o to żeby każdy człowiek miał czipa w dupie gps i inne

    od dłuższego czasu uczę się żyć bez telefonu komórkowego, gówniane
    gooole i ich polityke wiązania usług mam w dupie i pokasowałem konta,
    jak robie zakupy to raczej osobiście w sklepie a jak musze przez net to
    na dane Jan Kowalski, wszelkie portale "społecznościowe" polikwidowałem itd

  • 16. Data: 2013-12-16 16:41:56
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 12:48:57 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Czyli eliminujemy wszystkie przestępstwa w afekcie, nie przygotowane i
    > marnie przygotowane. Wykluczamy wszystko co podchodzi pod okazja czyni
    > złodzieja. Niestety, - tu muszę się z Toba zgodzić - jeśli ktoś niema
    > alibi (raczej ciężko u ojca/matki z 2 dzieci w świecie kamer i
    > internetu), podpadł komuś mocno, można go będzie "wrobić". Nie łatwiej
    > niż teraz.
    >
    > ToMasz

    Rejestrowanie DNA, to jak rejestrowanie pojazdow - cel taki sam -
    identyfikacja 'problemow', czyli przestepstw.