  • 11. Data: 2011-04-14 10:22:08
    Temat: Re: parametry Eurosport HD
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > nie mieszaj, nie był odkodowany tylko dostępny dla
    > wszystkich
    > abonentów cp. jakby był odkodowany to był fta czyli dla
    > wszytkich.
    > a teraz przenieśli go do innego pakietu.

    Nie sprzeczaj się z nim bo zacznie udowadniać, że jak dostał
    rower od wujka to znaczy że rowery są za darmo ;-)))

  • 12. Data: 2011-04-14 11:13:52
    Od: "RAFF" <t...@i...pl>

    Dziekuje bardzo Bufiemu za konkretna odpowiedz! Z 2 czy 3 transporderow
    zaprogramowalem lacznie kilkadziesci Eurosportow sd oraz hd lecz zaden
    cholernik nie chcial swiecic.
    pozdro

  • 13. Data: 2011-04-14 11:50:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RAFF" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dziekuje bardzo Bufiemu za konkretna odpowiedz! Z 2 czy 3 transporderow
    > zaprogramowalem lacznie kilkadziesci Eurosportow sd oraz hd lecz zaden
    > cholernik nie chcial swiecic.

    Na Astrze chyba był ostatni bezpłatny.

  • 14. Data: 2011-04-16 17:14:04
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    RAFF wrote:

    > transporderow zaprogramowalem lacznie kilkadziesci Eurosportow sd
    > oraz hd lecz zaden cholernik nie chcial swiecic. pozdro

    Eurosport SD jest normalnie dostepny w familijnym.

    U mnie świeci ten:

    11.240 V 27500 FEC 3/4

    Jeśli masz z nim problem, to przełącz audio pl na eng.
    Niektóre tunery miały z tym problem. Ja tez z resztą, nowe
    stery do karty pomogły.