    From: Kaiko <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: panorama 180 stopni
    Date: Mon, 29 Jun 2009 22:02:46 +0200

    Radosny wrote:
    > Szukam programu do publikacji na www panoramy cylindrycznej o kącie widzenia
    > ok 180 stopni. Dostępne darmowe programy są przeznaczone do prezentacji
    > panoram 360 (jak PTViewer). Jak wczytam mniejszą, to zostaje ona sztucznie
    > zawinięta.
    >
    > Może ktoś coś polecić? Zastosowanie niekomercyjne.

    PTViewer i parametry dla ograniczenia poziomego:

    # panmax - maximum pan angle ( 0...180, default none)
    # panmin - minimum pan angle (0..-180, default none)

    pionowego:

    # tiltmin - minimum tilt angle (-90 to 0, default -90 for spherical, or
    -vertical field of view for cylindrical panos)
    # tiltmax - maximum tilt angle (90 to 0, default 90 for spherical, or
    vertical field of view for cylindrical panos)

    http://webuser.fh-furtwangen.de/~dersch/PTVJ/doc.htm

    Raz to już składałem z ograniczeniem i nie było problemu, nie mam w tym
    momencie kodu pod ręką ale jak Ci będzie bardzo zależało to daj znać -
    postaram się wykopać jak będę w domu, ale działa na pewno.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl