  • 11. Data: 2016-04-24 00:21:37
    Temat: Re: pancerny telefon
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5719c8e2$0$653$65785112@news.neostrada.pl>,
    "zhbick" <k...@s...de> wrote:

    > Szukam jakiegoś pancernego telefonu z klawiaturą w cenie kilkuset PLN. Poza
    > wytrzymałością zależy mi na funkcjonalności nieco ponad podstawową:
    > chciałbym mieć możliwość korzystania z naviexperta. Co polecacie?

    Jesli tani, to MyPhone Hammer Plus z 150zl w Biedronce.
    Ale nie ma gpsa.
    Jak chcesz miec gpsa to tylko Samsung Solid B2710.
    --
    TA

  • 12. Data: 2016-04-24 12:03:21
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    de2.news.atman.pl...

    > Jak chcesz miec gpsa to tylko Samsung Solid B2710.

    przekopałem trochę materiałów w necie, w tym testy pancernego smartfona
    Hammer, któremu pękł ekran po upadku z wysokości 1 metra i chyba
    faktycznie muszę zrezygnować z klawiatury na rzecz dużo mniej odpornego
    na upadki dotykowca, ale posiadającego sprawnie działającą nawigację i
    złącze mini SIM. Zwiększam też budżet.

    Na boju ostały się:

    http://www.gsmarena.com/results.php3?chkGPS=selected
    &sSIMTypes=1&sIPCerts=2,5&sWLANs=1&sBluetooths=1

    który z ww będzie najsolidniejszy?

  • 13. Data: 2016-04-25 10:55:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-24 o 12:03, zhbick pisze:
    > (...)
    > złącze mini SIM. Zwiększam też budżet.
    >(...)

    Tak z czystej ciekawości:
    Dlaczego uparłeś się na mini-SIM?

    Wymianę starego SIM, którego nie można "zmniejszyć" robi się od ręki, i
    to chyba za darmo (przynajmniej tak było u dwóch operatorów, u których
    zmieniałem), natomiast małe-na-duże to ramka za groszy kilka,
    ostatecznie nawet jakaś startówka za 5 zł. kupiona w kiosku z
    pietruszką, z której wykorzystujesz ramkę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2016-04-25 11:03:39
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Dlaczego uparłeś się na mini-SIM?

    Stara prepaidowa karta SIM bez możliwości wyłamania (jedna z pierwszych na
    rynku). Ale skoro po zamianie u operatora na wersję micro można przy użyciu
    ramki użyć takowej jako mini, to może być rozmiar micro.

  • 15. Data: 2016-04-25 14:11:16
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "zhbick" <k...@s...de> napisał w wiadomości

    > Stara prepaidowa karta SIM bez możliwości wyłamania (jedna z pierwszych na
    > rynku). Ale skoro po zamianie u operatora na wersję micro można przy
    > użyciu ramki użyć takowej jako mini, to może być rozmiar micro.

    Pytasz wujka Google o "szablon sim", bierzesz w rękę ostry nóż lub nożyczki
    i po minucie cieszysz się kartą SIM w wersji mini lub micro, nie ruszając
    się z domu.

    Wiwo

  • 16. Data: 2016-04-25 15:52:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-25 o 14:11, Wiwo pisze:

> [...]
    >
    > Pytasz wujka Google o "szablon sim", bierzesz w rękę ostry nóż lub
    > nożyczki i po minucie cieszysz się kartą SIM w wersji mini lub micro,

    *Ale* nie dotyczy bardzo starych kart mini. Jednak wtedy (czyli
    Centerlel i Era) raczej jeszcze w PL nie było pre-paidów.

    Nie wiem, czy da się wymienić bezpłatnie karty pre-paid.
    Chociaż czasem ważniejsze od opłaty jest to, aby nie rejestrować takiej
    karty.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2016-04-25 23:33:59
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie wiem, czy da się wymienić bezpłatnie karty pre-paid.
    Da się, przynajmniej w Play (jak jest u innych operatorów to nie wiem).
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 18. Data: 2016-04-26 00:41:36
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Chociaż czasem ważniejsze od opłaty jest to, aby nie rejestrować takiej
    > karty.

    Za "chwilę" bez rejestracji takiej karty nie poużywasz.

    Wiwo

  • 19. Data: 2016-04-26 06:51:59
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > *Ale* nie dotyczy bardzo starych kart mini. Jednak wtedy (czyli
    > Centerlel i Era) raczej jeszcze w PL nie było pre-paidów.

    Były. Mam Simplusa od czerwca 1998, styki mają rozmiar małej patelni :)

  • 20. Data: 2016-04-26 06:54:42
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > A jest tam chodź