  • Data: 2010-10-19 15:23:41
    Temat: Re: panasonic kx-tea308 a kx-t7665
    Od: marek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.10.2010 15:00, szparag pisze:
    > Świetny wątek. Sam ze sobą gadasz i jeszcze sobie pomogłeś! Rewelacja! :)
    > Tak trzymać
    pomyślałem że moje rozwiązanie może komuś kiedyś pomóc... :)

    niestety główny problem:
    > zostaje mi to pytanie - czy kx-tea308 bedzie działać z kx-t7665?
    wciąż nie rozwiązany..

    Instrukcja centralki nie wspomina o współpracy z tymi telefonami. Ciekawi
    mnie jednak fakt, że widziałem oferty w których te telefony miały z tą
    centralką współpracować...

    Godzę się powoli z możliwością, że moje telefony są uszkodzone i działać
    nie będą.

    Marek