  • Data: 2012-03-23 20:27:03
    Temat: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 23 Mar 2012 13:35:40 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    wystukał:

    > Również fajnie mają ze średnią pensją. Na nasze to prawie 6000zł a u
    > nasz 4300zł.

    chyba w twojej wyobraźni
    http://www.hrc.pl/index.php?dzid=136&did=669&part=4
    "Zarobki na Węgrzech nie należą do szczególnie wysokich. Średnie
    miesięczne wynagrodzenie wynosi około 85 675 forintów, czyli niecałe 1600
    złotych. Stawki wynagrodzenia brutto dla nauczycieli mianowanych wynoszą
    około 80 tysięcy forintów (1462 złoty), urzędnik średniego szczebla
    zarabia do 200 tysięcy forintów - 3655 złotych."

    generalnie na Węgrzech jest drożej niż u nas, poza np. tanimi ciuchami.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?