  • 1. Data: 2010-01-10 00:22:30
    Temat: pad BGP w Netii?
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    O godzinie 0:26 coś rypło na styku z Netią. Aktualnie rozgłaszają nam 4
    trasy. :\ Współpracownik od godziny stara się zgłosić problem dzwoniąc
    na numer dla klientów kluczowych. Czy to jakiś większy problem, czy
    tylko lokalny w Łodzi? BGP mamy spięte z AS12741.

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 2. Data: 2010-01-10 02:46:15
    Temat: Re: pad BGP w Netii?
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Sławek Lipowski wrote:

> [...]
    > na numer dla klientów kluczowych. Czy to jakiś większy problem, czy
    > tylko lokalny w Łodzi? BGP mamy spięte z AS12741.

    Jak coś się dowiesz to napisz, bo ja nie jestem kluczowym klientem ale też
    cierpię ;) (też łódź)

    Może śnieg przysypał routery?

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 3. Data: 2010-01-10 09:59:42
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 10 Jan 2010 01:22:30 +0100, Sławek Lipowski napisał:
> [...]
    > na numer dla klientów kluczowych. Czy to jakiś większy problem, czy
    > tylko lokalny w Łodzi? BGP mamy spięte z AS12741.

    Katowice, teraz:

    Neighbor V AS MsgRcvd MsgSent TblVer InQ OutQ Up/Down State/PfxRcd
    ************ 4 12741 5922757 125489 37034021 0 0 5d22h 301952

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2010-01-10 10:12:06
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Verox pisze:

    > Katowice, teraz:
    >
    > Neighbor V AS MsgRcvd MsgSent TblVer InQ OutQ Up/Down State/PfxRcd
    > ************ 4 12741 5922757 125489 37034021 0 0 5d22h 301952

    Infolinia przyjęła zgłoszenie, twierdziła, że nic nie wie o jakiś
    problemach. O 7:24 wszystko wróciło do normy...

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 5. Data: 2010-01-11 00:15:38
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Marcin Gryszkalis pisze:

    > Jak coś się dowiesz to napisz, bo ja nie jestem kluczowym klientem ale też
    > cierpię ;) (też łódź)
    >
    > Może śnieg przysypał routery?
    >
    > pozdrawiam

    Może ufo latało nad miastem, kto wie... W Netii już chyba nic mnie nie
    zadziwi. Przykre. Niestety osoba zgłaszająca telefonu zwrotnego nie
    otrzymała, więc w chwili obecnej wiem nic.

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org