eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipp.i.komunikaty i CSTRe: p.i.komunikaty i CST
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newsfeed.atman.pl!nntp.
    idg.pl!not-for-mail
    From: Denken <d...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: p.i.komunikaty i CST
    Date: Fri, 09 Jul 2004 14:38:24 +0200
    Organization: IDG.pl --> http://www.idg.pl
    Lines: 34
    Sender: denken@uzytkownicy_idg
    Message-ID: <ccm3j3$29h$1@ftp.idg.com.pl>
    References: <cchtst$cp8$1@inews.gazeta.pl> <8...@l...freebsd.lublin.pl>
    <ccitt0$6us$1@inews.gazeta.pl> <ccj2lk$1dr$1@ftp.idg.com.pl>
    <ccjnbu$m20$1@bialystok.bsk.vectranet.pl>
    <0...@b...bzzz.pfff> <cclhba$5oa$1@ftp.idg.com.pl>
    <cclmah$2tn5$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: n4.idg.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: ftp.idg.com.pl 1089376675 2353 194.69.207.238 (9 Jul 2004 12:37:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Jul 2004 12:37:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.7) Gecko/20040624
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cclmah$2tn5$1@news2.ipartners.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.84.1.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:66756
    [ ukryj nagłówki ]

    m...@n...pl wrote:
    > Denken <d...@i...com.pl> wrote:
    >
    >>Jednak IMO nie kazdy ISP ma tyle odwagi zeby swoje komuniktay podawac
    >>publicznie - jesli juz to wydaje je do znanej sobie grupki wlasnych
    >>klientow... ;)
    >
    > jakiej odwagi? Slyszales zeby jakakolwiek firma podawala informacje o
    > wpadkach, zaby jakis bank chwalil sie problemami z systemem
    > informatycznym, a isp informowal o awariach?


    IMO nie mozesz tego porownac do banku. Dla mnie jako administratora
    kilku serwerow i jakiegos tam lacza doscy istotne jest aby wiedziec jak
    sprawy wygladaja i zapewniam Cie operator, ktory informuje publicznie o
    tym co sie dzieje w jego sieci ma u mnie wyzsze notowania niz ten, ktory
    siedzi cicho i udaje ze wszystko jest OK.


    > To sa firmy, ktore zarabiaja pieniadze i to jest glownym motorem ich
    > dzialan. Jesli jest szansa ze takie komunikaty moga podwazyc zaufanie do
    > nich, nikt nie bedzie dzielil sie informacjami i wpadkach, bo to nie
    > logiczne , bo nie jest w interesie tych firm.
    >
    > Tak ciezko to zrozumiec?

    Jak widac zupelnie inaczej to postrzegamy - dla mnie podnosi to tylko
    poziom zaufania do firmy. Jakos sobie nie wyobrazam zebym lepiej myslal
    o tych co siedza cicho. Powiem wiecej tym o ktorych wiem z opowiadan lub
    wlasnych doswiadczen ze siedza cicho znacznie trudniej zrobic ze mna
    biznes (mam do nich mniejsze zaufanie).

    --
    Krzysztof Ceglinski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: