  • 11. Data: 2012-12-01 22:25:45
    Temat: Re: outdoorowy pendrive
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Pan Peresada:

    Może nie pancerny, ale wytrzymały i wodoodporny, co sprawdziłem w praniu
    (dosłownie): pqi i812
    http://www.pqigroup.com/prod_in.aspx?mnuid=1286&modi
    d=138&prodid=272
    Ma formę breloczka, więc do kluczy jak znalazł.
    Cytat ze strony: "Special COB packaging technology provides it with water,
    dust and shock proof as well as drop resistant characteristics."

    PS.
    Nie widzę Twojego postu, tylko odpowiedzi innych.

    --
    GLaF

  • 12. Data: 2012-12-02 16:22:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-01 10:22:08 +0100, Pan Peresada <p...@p...pl> said:

    > Ale ktory, bo tych travelerow jest cala masa :)
    > http://www.kingston.com/us/usb/personal_business

    Taki:

    <http://img248.imageshack.us/img248/8237/pranyklucz.
    jpg>

    :_)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-12-03 23:34:26
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 2 Dec 2012 16:22:39 +0100, Bydlę napisał(a):

    > <http://img248.imageshack.us/img248/8237/pranyklucz.
    jpg>

    DTI/4GB

    --