  • 1. Data: 2012-11-30 21:55:53
    Temat: outdoorowy pendrive
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Hej

    Potrzebuje jakiegos bardziej pancernego pendrive,
    ktory bedzie przypiety do kluczy (wiec nie za duzy)
    i wytrzyma wstrzasy, kontakt z woda itp. Polecicie cos?

    Milo by bylo, zeby zapis i odczyt nie byl jakis szczegolnie wolny,
    a sam pendrive nie tracil co tydzien danych :)

  • 2. Data: 2012-11-30 23:07:57
    Temat: Re: outdoorowy pendrive
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 30 Lis, 20:55, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Milo by bylo, zeby zapis i odczyt nie byl jakis szczegolnie wolny,
    > a sam pendrive nie tracil co tydzien danych :)

    corsair survivor? bardziej "pancernie" juz sie nie da. niestety-
    osiagi takie sobie (tj. nie najwolniejsze, ale do najszybszych tez mu
    daleko). tutaj jest zreszta test- http://pclab.pl/art51624.html

  • 3. Data: 2012-11-30 23:15:32
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-11-30 23:07, Szymon von Ulezalka pisze:

    > corsair survivor? bardziej "pancernie" juz sie nie da. niestety-
    > osiagi takie sobie (tj. nie najwolniejsze, ale do najszybszych tez mu
    > daleko). tutaj jest zreszta test- http://pclab.pl/art51624.html

    Pretec Bulletproof chyba nie mniej wytrzymały a sporo tańszy.

  • 4. Data: 2012-11-30 23:48:53
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    A co sadzicie o firmach Super Talent albo
    Silicon Power? Maja dosc ciekawe peny w swoich ofertach.

  • 5. Data: 2012-12-01 00:33:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-30 20:55:53 +0000, Pan Peresada <p...@p...pl> said:

    > Hej
    >
    > Potrzebuje jakiegos bardziej pancernego pendrive,
    > ktory bedzie przypiety do kluczy (wiec nie za duzy)
    > i wytrzyma wstrzasy, kontakt z woda itp. Polecicie cos?

    Np. Kingston DataTraveler.
    Zwykły, bez żadnych wydumanych wyrazów w opisie.
    Dwa razy został wyprany przypadkowo.
    Teraz piorę go regularnie, by sprawdzić, kiedy padnie.
    Na razie jest 27:0...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-12-01 10:22:08
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >Zwykły, bez żadnych wydumanych wyrazów w opisie.
    >Dwa razy został wyprany przypadkowo.
    >Teraz piorę go regularnie, by sprawdzić, kiedy padnie.

    Ale ktory, bo tych travelerow jest cala masa :)
    http://www.kingston.com/us/usb/personal_business

  • 7. Data: 2012-12-01 11:33:02
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 30/11/2012 22:48, Pan Peresada wrote:
    > A co sadzicie o firmach Super Talent albo
    > Silicon Power? Maja dosc ciekawe peny w swoich ofertach.

    Od roku używam 16GB Super Talent Pico_C Nickel i jestem zadowolony.
    Demon prędkości to to nie jest, ale jako podręczny niezbędnik sprawdza
    się idealnie. Noszę go przy kluczach i nawet nie zniszczył się zbytnio.
    Duży plus za mały rozmiar i wodoodporność. Polecam.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 8. Data: 2012-12-01 11:50:46
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Michal Lukasik <m...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    >się idealnie. Noszę go przy kluczach i nawet nie zniszczył się zbytnio.
    >Duży plus za mały rozmiar i wodoodporność. Polecam.

    Wlasnie takiego pendraka tez rozwazam - nie ukrywam, ze liczy sie tez
    jego wielkosc, a ta jest super. Przez ten rok nie padl Ci
    FS albo pliki sie nie uszkadzaly? Bo roznie z tym bywa.

    Rozwazam tez Silicon Power Touch T01 albo Touch 830,
    moze ktos uzywa? Dalej jestem jednak otwarty na propozycje innych
    penow :)

  • 9. Data: 2012-12-01 20:05:11
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 01/12/2012 10:50, Pan Peresada wrote:

    > Wlasnie takiego pendraka tez rozwazam - nie ukrywam, ze liczy sie tez
    > jego wielkosc, a ta jest super. Przez ten rok nie padl Ci
    > FS albo pliki sie nie uszkadzaly? Bo roznie z tym bywa.

    Nigdy (FAT-32), w każdym razie nie przypominam sobie a męczę go pod
    różnymi Windows i Linuksem. Czasem gdy zachodzi potrzeba startuję z
    niego Slax ("siedzi" na nim na stałe, m.in. dlatego nie np. NTFS).
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 10. Data: 2012-12-01 21:01:10
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    z.googlegroups.com...
> [...]
    Szukaj Super Talent wersja PICO. Mam i jestem zadowolony choc nie nosze przy
    kluczach. Wada (moze tylko mojego) jest ciut wieksza obudowa przez co ciezko
    wchodzi do gniazda.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiscie, sa lekarze, którzy