-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!futter-mich.hig
hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <pbht4r$1d7$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
<pbih6i$9em$1@node1.news.atman.pl> <pbiis3$b2e$2@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<pbimnb$3bv$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<o...@l...harvard.local>
<pbjpin$fer$2@node1.news.atman.pl>
<5add793a$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5add793a$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: otwieranie tylnej klapy z pilota - jak to jest zrobione?
Date: Mon, 23 Apr 2018 12:35:16 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 14
Message-ID: <5addb6e4$0$31369$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.164.115
X-Trace: 1524479717 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31369 83.26.164.115:49373
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1749
X-Received-Body-CRC: 1875511070
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629790
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5add793a$0$610$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2018-04-23 o 07:05, Mateusz Bogusz pisze:
>> Czekamy na system chowający koła i emblematy z nadwozia po odejściu
>> od auta...
>Już jest.
>https://youtu.be/aj53HuWBfjE
O ile pamietam to dosc stary pomysl, i mial na mysli bardziej
bezpieczenstwo pieszych.
Mercedes tez zrezygnowal z "celownika".
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.18 20:27 kk
- 23.04.18 21:06 Irek.N.
- 24.04.18 09:29 Chris
- 25.04.18 20:14 Mateusz Bogusz
- 25.04.18 21:40 Irek.N.
- 26.04.18 22:11 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=