-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: otwieranie tylnej klapy z pilota - jak to jest zrobione?
References: <pbht4r$1d7$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
<pbih6i$9em$1@node1.news.atman.pl> <pbiis3$b2e$2@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 22 Apr 2018 21:06:18 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 26
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.220.126
X-Trace: 1524423979 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 610 83.28.220.126:51379
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629725
[ ukryj nagłówki ]W dniu .04.2018 o 20:05 Poldek <p...@i...eu> pisze:
> Przekroczenie czasu naruszenia strefy - ?
Bardzo dobrze to napisał :-)
U mnie "czas naruszenia strefy" to 3s. (trzy piki). Jak w tym czasie nie
opuszczę strefy zasięgu czujnika bagażnika - to ten (przy zaryglowanych
zamkach) się otworzy. W praktyce wygląda to tak, że gdy idę do zamkniętego
auta ( i przechodzę koło bagażnika) to ten system raz zapiszczy i nic poza
tym się nie dzieje.
Gdy przystanę koło bagażnika na te 3s. to się otworzy.
Normalne podnoszenie klapy z pilota też działa oczywiście.
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.18 21:10 m4rkiz
- 22.04.18 21:15 Tomasz Gorbaczuk
- 23.04.18 07:05 Mateusz Bogusz
- 23.04.18 08:12 Robert Wańkowski
- 23.04.18 12:35 J.F.
- 23.04.18 20:27 kk
- 23.04.18 21:06 Irek.N.
- 24.04.18 09:29 Chris
- 25.04.18 20:14 Mateusz Bogusz
- 25.04.18 21:40 Irek.N.
- 26.04.18 22:11 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=