  • 11. Data: 2016-08-02 12:53:57
    Temat: Re: ot: vito
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 02.08.2016 o 11:05, sirapacz pisze:

    > wlasnie poszukalem - to jest to czego mi potrzeba. Vito gnije tak jak
    > inne mercedesy czy moze ocynkowany jest?

    aha, w mercedesach wesfalii trzeba szukać dodatkowo pod nazwą MarcoPolo

    Łukasz

  • 12. Data: 2016-08-02 15:15:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > aha, w mercedesach wesfalii trzeba szukać dodatkowo pod nazwą MarcoPolo

    dzieki,
    ceny nowych zatrzymały mi serce:P
    używek tylko rozdziawienie paszczy:)

  • 13. Data: 2016-08-02 17:43:51
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 02.08.2016 o 15:15, sirapacz pisze:

    > dzieki,
    > ceny nowych zatrzymały mi serce:P
    > używek tylko rozdziawienie paszczy:)

    ja kupiłem egzemplarz niedopieszczony - błotniki po stłuczce nie
    polakierowane (mają inny odcień, pewnie kupione w kolorze), braki
    zapinek do plastików, tapicerka brudna, nie działające pierdółki (np.
    jedne z drzwi przesuwnych trzeba za pierwszym razem otworzyć od środka,
    później już działają)- pewnie wielu szukających samochodu w idealnym
    stanie to zniechęciło, a łatwo można to doprowadzić do dobrego stanu
    Cenowo - zapłaciłem podobnie jak za ten sam silnik w wersji zwykłej

    Łukasz

  • 14. Data: 2016-08-02 20:01:26
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > stanie to zniechęciło, a łatwo można to doprowadzić do dobrego stanu
    > Cenowo - zapłaciłem podobnie jak za ten sam silnik w wersji zwykłej

    Podobnie to jaka kasa? Bo na allegro to rozrzut spory, moze byc 20k a
    moze byc i 60k.
    pzdr
    Adam

  • 15. Data: 2016-08-03 05:57:49
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 02.08.2016 o 20:01, adam pisze:

    > Podobnie to jaka kasa? Bo na allegro to rozrzut spory, moze byc 20k a
    > moze byc i 60k.
    > pzdr
    > Adam

    w połowie. Chociaż za 20 to nie widziałem- najtańszy z silnikiem 3.0 był
    za 33.000, a od 40.000 zaczynał się jakiś wybór

    Łukasz