    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Date: Sun, 23 Apr 2023 14:32:40 +0200
    <7...@g...com>
    <64413a5c$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <64414e89$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 20.04.2023 o 16:39, Adam Górski pisze:

    > To jest nasze typowe polskie podejście. "Sami sobie poradzimy, po co od
    > razu armata".
    >
    > Armata powinna być wielka i tak pierdolnąć żeby miłościwie nam panujący
    > zapewnili to co jest nam płacącym podatki potrzebne. Nie ławeczka zadumy
    > patriotycznej tylko serwer nntp.

    Ale jeden? Idea polegała na tym, by każdy dostawca oferował możliwość
    pobrania artykułów lokalnie bez konieczności łączenia się do zdalnych.
    Ale internet się zmienił. Tego nie ma sensu już kontynuować. Nie było
    wiele, wiele lat temu. Co konkretnie ma tu być dofinansowane.

    > To jest ich zasrany obowiązek. Tym bardziej ,że koszt jest prawie zerowy.
    >
    > I prawdą jest też, że sami możemy to sobie ogarnąć. Tylko po co nam taka
    > władza ?

    Jak widzisz, nie jest prawdą lub jest to jakaś inna prawda.

    > Wybacz , ale statystyki z http://news.chmurka.net/#Statystyki nie są za
    > bardzo miarodajne.

    To sobie swoje zrób i Ci wyjdzie to samo.