-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Jasio" <b...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: [ot] Re: slizgajace sie sprzeglo [dlugie]
Date: Fri, 17 Jun 2011 13:54:23 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 70
Message-ID: <itff9h$f0j$1@inews.gazeta.pl>
References: <5...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: abtd60.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1308311665 15379 83.8.149.60 (17 Jun 2011 11:54:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Jun 2011 11:54:25 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: bylystudent
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:642351
[ ukryj nagłówki ]z...@p...onet.pl <z...@p...onet.pl> napisała rzekomo
news:55fa.00000237.4dfb30fe@newsgate.onet.pl
> > Cze.
> > Pacjent to moje byle moto vx 800.
> [...]
> Cześć,
> Możesz napisać parę słów o tym motocyklu? Wizualnie
> bardzo mi się podoba i się zastanawiam czy nie
> kupić jeśli bym trafił ładną sztukę.
Jeden z ladniejszych motocykli, nietypowy i ma fajny dzwiek nawet na
oryginalnych tlumikach. Oryginalne prostokatne lusterka zapewniaja dobra
widocznosc do tylu. Malutki schowek pod kanapa - w zasadzie miesci tylko
komplet kluczy i spray do opon.
Ciezki dosyc jest, ale fajnie sie jezdzilo i przyspieszenia zadowalajace.
Palil miedzy 4,5 a 7 na 100km Troche brakuje wskaznika paliwa.
Rdzewieje, jak to suzuki. Lamiacy sie lewy platik - przy stawianiu na
centralke, tak w 1/3 od tylnego swiatla. Czesto widzialem polamane.
Amortyzatory tylne maja regulacje wstepnego napiecia sprezyny i odbicia -
sprawdza sie calkiem, calkiem. Jesli chodzi o ich regeneracje - nie polecam
SebaMotor z allegro. Polecam Nagengast z Gdanska. Jak zobaczysz ceny nowych,
to zrozumiesz, czemu regeneracja a nie kupno nuffki.
Zaworek iglicowy gaznika w modelach z grawitacyjnym kranikiem moze popuscic
i zalac cylinder paliwem. Ogolnie trudniej zapala na tylny cylinder - swiece
irydowe pomoga.
Przewody hamulcowe _nalezy_ wymienic na oplecione - oba. Ja zmienilem z
przodu, pouczony madrosciami z internetu. A potem po zmianie klockow z tylu
ni ch*ja nie moglem dojsc czemu tylny hamulec zachowuje sie jak
zapowietrzony. Wymienilem gumki przy zacisku, komplet naprawczy pompy i nic.
Dopiero wymiana przewodu na stahlflex pomogla.
Pojezdzilem nim troche, ze z 60tys zrobilem. I olej chlal. Okazalo sie, ze
trzeba bylo tulejowac glowice - cala robota i czesci (pierscienie, rozrzad,
uszczelki, itp.) kosztowaly tyle co wart motocykl. 3200zl OIDP
To, ze pali olej latwo wychwycic - dymi z rury. (:
A jak ktos kladzie na to laske, to zdarza sie, ze korba wyskakuje z
karteru - stad sporo uzywanych czesci silnikowych.
Ze sprzeglem robione jest cos juz bodaj 3 raz. Slabe aluminium w koszu
sprzeglowym, latwo je pokruszyc, co z entuzjazmem zrobilem. (: Ale za 200zl
kupilem kompletne uzywane sprzeglo.
Problemow elektrycznych nie stwierdzilem. Moze zbyt chetnie zeskakuje
przewod WN z fajek przy sciaganiu swiec.
Luz na klamce sprzegla gora-dol nie do usuniecia, powstaje na "zawiasie".
Aha, pierunsko trudny dostep do tylnej swiecy. Jak zgubilem oryginalny
klucz - prawie niemozliwe.
No i jak to w V2 - na loctite wiekszosc srubek. Ja zgubilem tablice rej, bo
sie srubki odkrecily. Alem sie ucieszyl, jak znalazlem! (: Z tej radosci
zanitowalem.
Nie polecam dla poczatkujacego, ale ja po bodaj 20tys km przesiadlem sie z
ETZ 150 i bylem wniebowziety.
Nadal bardzo mi sie podoba ten motocykl mimo wszystkich swoich wad, ktore
chyba sumiennie wymienilem powyzej. Zreszta nadal jezdzi, a ma przebiegu
pewnie kolo 150kkm
Czesci duzo pasuje od innych suzukow, choc wbrew temu, co madrale w
internecie wypisuja - to nie jest ten sam silnik co w Intruderze.
Serwisowanie dosc latwe dzieki centralnej stopce, choc trudno postawic bez
wprawy, bo mala krowka jest. (:
Z ciekawostek:
http://vx800-restoration.blogspot.com/2011/04/more-p
aint-schemes.html
Koles jest polbogiem - galwanizuje w wiadrach w garazu!
Uff, ale sie rozpisalem.
--
Jasio
etz vfr
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.11 12:07 Kamil Nowak 'Amil
- 17.06.11 12:09 Kuczu
- 17.06.11 12:22 Jasio
- 18.06.11 11:48 zarafiq
- 18.06.11 18:38 Don Pedro
- 18.06.11 18:52 Don Pedro
- 18.06.11 18:54 Don Pedro
- 18.06.11 18:55 Don Pedro
- 19.06.11 11:08 Jasio
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-01 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-03-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-28 Chrzanów => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=