  • 21. Data: 2007-03-03 15:58:02
    Temat: Re: [ot] - Chello BEZ LIMITÓW ! -
    Od: "Michał Denis" <m...@g...pl>

    Z tego co pamiętam to było QAM chyba, bo ja tylko podłączenia robiłem, a nie
    bardzo chętnie chcieli sprzedać trochę informacji studentowi pracującemu na
    zlecenie :), tyle co sam zczaiłem. Ogólnie średnia atmosfera ;)

  • 22. Data: 2007-03-03 16:26:31
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 03 Mar 2007 13:15:36 +0100, Szymon Wyrembak wrote:

    > 160Mb/s łącząc 4 kanały downstream.

    a to już ciekawe, bo skoro pojedyńczy ma 34 to 4 będą miały 136, do 160
    troche brakuje :(

    --
    futszaK
    0601061867

  • 23. Data: 2007-03-03 17:16:08
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    futszaK napisał(a):

    > a to już ciekawe, bo skoro pojedyńczy ma 34 to 4 będą miały 136, do 160
    > troche brakuje :(

    Bo w materiałach propagandowych lepiej wygląda przepustowość brutto :)
    A poza tym to zależy od szerokości kanału (6 lub 8 MHz) i modulacji.

    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

  • 24. Data: 2007-03-03 18:24:12
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > A ja się nie zgadzam. Bardziej bym wolał większe przepustowości,
    > np. 10Mbps albo i 100Mbps, z ustawionymi limitami. Owszem, rozsądnymi,
    > rzędu, powiedzmy, 50GB. I możliwością dokupienia kolejnych gigabajtów.

    Dokładnie ja także widziałbym bardziej szerszą ofertę dostosowaną do
    różnych potrzeb. Mam co najmniej kilkanaście przypadków gdzie znajomym
    do www/poczty/gg i skajpa spokojnie by starczyło te 10GB nawet, tylko w
    rozsądnej cenie z możliwością dokupienia więcej. A same chętnie
    przytuliłbym te 10Mbps albo lepiej z limitem 30GB i public IP.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 25. Data: 2007-03-04 12:27:32
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > a to już ciekawe, bo skoro pojedyńczy ma 34 to 4 będą miały 136, do 160
    > troche brakuje :(

    przede wszystkim nie ma takiej wartosci 34Mbps w docsisie, w warstwie
    fizycznej w docsisie dla QAM64 przepustowosc wynosi jakies 30Mbps, dla
    QAM256 jakies 42Mbps ale to jest warstwa fizyczna, realne przepustowosci z
    uwzglednieniem bitow kontrolnych to jakies 26Mbps i 37Mbps
    natomiast w eurodocsisie jest zupelnie inaczej, szerokosc pasma wynosi 8Mhz
    (w docsisie 6MHz) wiec w warstwie fizycznej wynosi to jakies 55Mbps i 42Mbps
    co daje nominalne predkosci na poziomie ~ 50Mbps i 37Mbps

    o ile pamietam to te 160Mbps osiągnięto łącząc 4 kanały docsisowe QAM256, to
    były testy...predkosci w europie w testach w najwiekszej z sieci kablowych u
    angoli oscylowały wokół 100mbps z wykorzystaniem technologii FlexPatch firmy
    Arris

    Pawel

  • 26. Data: 2007-03-04 12:34:57
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Michał Denis" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:esc5ua$krr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > na
    > zlecenie :), tyle co sam zczaiłem. Ogólnie średnia atmosfera ;)

    uprasza sie i nie mylenie downstreamu z upstreamem ;)
    w downstreamie raczej nie mogles pracowac z niczym innym niż QAM i był to
    albo QAM 64 albo 256
    a 40 w SNR mogles osiągnąc ale w uspstreamie i jest to stosunek sygnału do
    szumu wskazujący na jakość z jaką pracują modemy w danym upstreamie

  • 27. Data: 2007-03-04 19:31:35
    Od: "Michał Denis" <m...@g...pl>

    Heh stała się jasność :) Ekspertem w tym temacie nigdy nie byłem.

  • 28. Data: 2007-03-05 15:37:15
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Pawel napisał(a):
    [..]
> [...]
    > a 40 w SNR mogles osiągnąc ale w uspstreamie i jest to stosunek sygnału do
    > szumu wskazujący na jakość z jaką pracują modemy w danym upstreamie

    Jak student - to może pracowicie odczytywał SNR'a na downstreamie w modemie ??

  • 29. Data: 2007-03-05 17:49:53
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:eshdfa$pam$1@pyro.tvk.wroc.pl...
    > Jak student - to może pracowicie odczytywał SNR'a na downstreamie w
    > modemie ??

    no mógl, to fakt