eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmoszustwo orange - okradziony za pomocą halogranieRe: oszustwo orange - okradziony za pomocą halogranie
  • Data: 2012-07-23 15:29:31
    Temat: Re: oszustwo orange - okradziony za pomocą halogranie
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:jujdqi$cbo$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2012-07-22 12:28, zlotowinfo pisze:
    >
    >> mimo wszystko czy nie warto by tego zgłosić do uokik?
    >>
    >
    > Zgłoś to koniecznie gdyby mnie to spotkało byłbym 1 z pismem do UOKIK
    >

    w ostatnim mailu do nich zawarłem sugestię dotyczącą rekompensaty
    jeśli się nie zastosują w czwartek idę z pismem do urzędu
    z wydrukiem maila, w którym przyznają się do procederu

    "Sławomir, na podanym numerze telefonu 515577XXX kwota startowa została
    przyznana 14.01.2012r. w wartości 5 zł. Dnia 27.03.2012r. nastąpiła
    aktywacja promocyjnej usługi Halo Granie w okresie 1 miesiąca bezpłatnie. Po
    tym czasie usługa przeszła w pełnopłatną wersje w kwocie 2zł za okres 1
    miesiąca użytkowania. Dnia 29.06.2012r. usługa Halo Granie została wyłączona
    z racji braku wystarczających środków na koncie. Usługa była aktywna przez
    okres 2 miesięcy w wersji standardowej, za którą pobrana została łączna
    opłata 4 zł. W związku z przekazanymi wyjaśnieniami nie stwierdzam
    nieprawidłowości."

    --
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
    erator/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: