    From: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@s...org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: oszustwo (?!?!)
    Date: Thu, 5 Sep 2002 06:57:34 +0000 (UTC)

    Paweł Małachowski wrote:

    > oczywiście, podsłuch w celach diagnostycznych. dane pozyskane przypadkiem
    > w taki sposób zdaje się chronione są tajemnicą firmy? dane te są jednocześnie
    > niewystarczające do stwierdzenia, że ktoś transmitował np. plik z filmem,
    > który nie był jego własnym nagraniem z wakacji. trzeba by wyciągnąc ze strumienia
    > te konkretne dane, oczyścić, scalić i odtworzyć. tylko czy to zadanie dla ISP? ;)

    Rozwiazanie jest proste i do tego zmierzaja wszystkie
    regulacje rzadowe - uzytkownik jest winny domyslnie i dopiero
    potem musi udowodnic, ze jest niewinny. Jest to oczywiscie
    etap przejsciowy - docelowo bedzie mozna przetworzyc tylko
    dane z Listy Danych Dozwolonych, ktora bedzie prowadzona
    w czynie spolecznym przez specjalny oddzial firmy m$. Problem
    plikow uzytkownika rozwiaze sie w ten sposob, ze pliki te
    beda przechowywane na specjalnych serwerach z oprogramowaniem
    firmy m$ o gwarantowanym bezpieczenstwie. Dostep do tych
    serwerow (calkowicie kontrolowanych przez specjalistyczne
    oddzialy z Certyfikatami m$) bedzie sie uzyskiwalo przy pomocy
    Uniwersalnego Paszportu. Kazdy plik uzytkownika bedzie wyposazony
    w unikalny Odcisk Uniwersalnego Paszportu, przy wysylaniu pliku
    gdzies, dane Paszportu wysylajacego i odbierajacego zostana zapisane
    w centralnej, godnej zaufania bazie danych, gdzie beda one calkowicie
    niezniszczalne i przechowywane dowolnie dlugi okres czasu. Dla
    uzytkownika caly ten system bedzie calkowicie przezroczysty, przeciez
    nikt nie chce sobie zawracac glowy technicznymi szczegolami.
    Kazde dziecko zreszta bedzie wiedzialo, ze przez wykonywanie
    niestandardowych czynnosci mozna sobie sciagnac na glowe niepotrzebne
    klopoty, a poza tym takimi okropnymi rzeczami zajmuja sie przeciez
    tylko jacys ludzie z marginesu, bandyci, szalency i zdrajcy narodu.
    Nie, nie ma sie czego obawiac, wszyscy zostali odizolowani dla dobra
    spoleczenstwa. Kiedy jestem szczesliwy? Kiedy puszczam muze. Nawet
    kupilem specjalna nakladke, nie musze sam placic za kolejne 10
    sekund utworu, nakladka sama pobiera pieniadze z mojego konta. Co
    mnie najbardziej rozsmieszylo? Ten glupek sasiad, wymyslil
    historie, w ktorej koles sluchal pietnastu utworow pod rzad przez
    caly dzien! Rozumiesz, kawal kawalem - ale to juz szczyt idiotyzmu...
    Nikt przeciez nie moze byc tak bogaty! To absurd...To tak jakby
    zaprzeczac, ze Bog istnieje! Fabula fabula, ale trzeba sie trzymac
    paru zasad, bo inaczej nie da sie tego czytac...

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    Opera - browser dla hobbystów, entuzjastów i fanatyków róznej maści. Czy