  • 41. Data: 2009-10-10 17:53:30
    Temat: Re: ostatnie godziny FTA platformy TVP
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Cavallino", dnia 10-10-2009 o godzinie 11:18:19 w wiadomości
    <news:hapjgs$ltd$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Jak kupisz kartę to będą mieli bazę danych takich co to na pewno powinni abo
    > płacić.
    > I wystarczy proste porównanie z bazą płacących.

    cytat z dvhk:

    Witam.
    Na pisemne pytanie zadane do telewizji polskiej w sprawie sprzedaży
    dekoderów i kart kodowych otrzymałem następującą odpowiedź:

    "Witamy

    TVP nie będzie kontrolować kanałów dystrybucji zestawów odbiorczych i
    nie będzie budować sieci dystrybucji. TVP będzie jednak certyfikować
    odbiorniki, które spełnią wymagania określone przez TVP. Karty będą
    rozprowadzane na rynku hurtowym oraz prawdopodobnie będą dodawane do
    zestawów z odbiornikami przez producentów.

    Pozdrawiamy""

    Wynika z tego, że sprzedaż będzie odbywała się a la TNK

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 42. Data: 2009-10-10 17:59:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > To jest tylko Twoje zdania.
    > Operatorzy mają inne, a jakie zdanie miałby sąd, to trudno przewidzieć.

    Nie żartuj tak nawet.
    Właściciel może sobie robić ze swoją własnością co zechce, ale już nikt
    inny.
    Spytaj tych operatorów czy płacą opłaty dla np. RTL i innych kanałów FTA.

  • 43. Data: 2009-10-10 18:00:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To ze ktos kupi karte wcale nie musi oznaczac ze oglada,

    Ale może oznaczać że warto go sprawdzić.

  • 44. Data: 2009-10-10 18:01:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek C" <a...@...sigu.> napisał w wiadomości news:

    > Wynika z tego, że sprzedaż będzie odbywała się a la TNK

    Opłaty za a la carte również?

  • 45. Data: 2009-10-10 18:24:23
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Cavallino", dnia 10-10-2009 o godzinie 20:01:14 w wiadomości
    <news:haqi5a$2rt$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Opłaty za a la carte również?

    cytat:

    "- dostęp do kanałów Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, który będzie możliwy po
    wniesieniu jednorazowej opłaty pokrywającej koszt karty abonenckiej,"

    W pierwotnej wersji jednorazowa opłata za FTV (czyli wcześniej Polsat,
    TVN-y a teraz jeszcze TVP1, TVP2, TVP HD Sport itd) miała być w
    okolicach 50 zł. Dla osób opłacających abonament i potrafiących to
    udowodnić przewidziany był rabat w wysokości 20 zł.

    cytat:
    "- platformy płatnej bazującej na modelu a la carte, który w szerokim
    zakresie nie występuje na polskim rynku. Model ten zakłada możliwość
    opłacania przez klienta oglądania pojedynczych kanałów, a nie ich
    pakietów, bez wiązania się długotrwałą umową.
    Kompletna platforma cyfrowa TVP pojawi się na rynku po uzupełnieniu do
    końca roku kolejnych jej segmentów"

    Płatność za te kanały ma się odbywać smsem na min. 3 miesiące, co wg TVP
    ma ułatwić rozliczenie się z opłat pomiędzy operatorami czy jakoś tak.
    Dokładniej było to opisane w którymś wątku na dvhk, ale w tej chwili nie
    potrafię tego odnaleźć.

  • 46. Data: 2009-10-11 07:11:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Płatność za te kanały ma się odbywać smsem na min. 3 miesiące, co wg TVP
    > ma ułatwić rozliczenie się z opłat pomiędzy operatorami czy jakoś tak.

    Czyli prepaid?
    A to bardzo pozytywne.

  • 47. Data: 2009-10-11 08:31:47
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Cavallino", dnia 11-10-2009 o godzinie 09:11:54 w wiadomości
    <news:has0fp$pcr$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Czyli prepaid?
    > A to bardzo pozytywne.

    Takie są założenia. Jak będzie naprawdę dowiemy się po 15 grudnia.