  • Data: 2017-02-02 08:59:58
    Temat: Re: ostatnie dni na bonusy i rejestrację
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > 25 stycznia - zarejestrowałem w orange 5 numerów (max 20)
    > i od tej daty mam 60 dni na aktywację bonusu

    IMO tak.

    W Play jest wymóg -- numer musi być zdatny do nawiązywania połączeń
    wychodzących.
    Ja przeterminowałem w Play (bo miałem nadal aktywny bonus w Orange) i niemal
    straciłem numer, bo konto w Play zostało jakoś zawieszone. Zgodnie z
    regulaminem
    Play -- Play takiego numeru nie wypuszcza bez dofinansowania konta, ale mój
    numer
    wypuścił, przez co numer ów trafił do Orange, gdzie zamierzam niebawem
    uruchomić
    bonus.
    ---
    Ten wymóg jest prawny ? Bo zawieszenie numeru jest prawem właściciela,
    aktywność nie powinna mieć żadnego znaczenia. Nawet konkretne roszczenie w
    stosunku do właściciela nie powinno uniemożliwiać przeniesienia.