  • 31. Data: 2015-12-16 19:56:03
    Temat: Re: osiołkowi... OT
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Wed, 16 Dec 2015 19:08:47 +0100, Przemek wrote:

    > No i dlatego nie powinniśmy tej rozmowy prowadzić tutaj.
    > W każdym razie ja kończę.
    > Przem

    Ok, masz rację. Też kończę, na koniec tylko jeszcze polecam popatrzeć na to
    (i okolice):

    https://www.youtube.com/watch?v=xldSIvPfv9o

    Nie ma tu ani Korwina, ani innego polityka, jest... próba znalezienia
    prawdy.

    --
    howgh
    szemrany

  • 32. Data: 2015-12-16 22:13:23
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Nie ma tu ani Korwina, ani innego polityka, jest... próba znalezienia
    > prawdy.

    Wiesz... próba znalezienia prawdy, a jej naprawienie to dwie różne sprawy.
    Ostatnio słyszałem porównanie jednego z prawników: z TK platforma
    wbijała nóż w wątrobę, pis lata na oślep z maczetą.
    Problemem nie jest mieć rację, a jeszcze utrzymać władzę po to, żeby
    swoje racje wprowadzić w życie.
    Właśnie przed chwilą Eliza Michalik rzuciła: "nie ważne co, ważne jak".
    W przypadku pisu to "jak" stanowi meritum, bo nawet jeśli mają rację,
    ważne jest jak swoją władzę wprowadzają.
    Żeby nie było, z kulczykiem miałem "półosobisty" kontakt, gdy był szefem
    rady nadzorczej firmy w której pracowałem i jest ostatnią gnidą, którą
    będę bronił.
    Przem

  • 33. Data: 2015-12-17 15:29:31
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Wed, 16 Dec 2015 22:13:23 +0100, Przemek wrote:

    > Wiesz... próba znalezienia prawdy, a jej naprawienie to dwie różne sprawy.

    Prawdy nie trzeba naprawiać, prawda to stan faktyczny ;-)

> [...]
    > wbijała nóż w wątrobę, pis lata na oślep z maczetą.
    > Problemem nie jest mieć rację, a jeszcze utrzymać władzę po to, żeby

    I mam nadzieję, że to się w końcu stanie. Już wystarczy tej post komuny i
    kręgów interesów przez 25 ostatnich lat.

    > Właśnie przed chwilą Eliza Michalik rzuciła: "nie ważne co, ważne jak".
    > W przypadku pisu to "jak" stanowi meritum, bo nawet jeśli mają rację,
    > ważne jest jak swoją władzę wprowadzają.

    Dla mnie ważny będzie efekt. Alternatywną możliwością zmian jest krwawa
    rewolucja (historia to już wiele razy pokazywała), chyba jednak wolę to co
    jest.

    > Żeby nie było, z kulczykiem miałem "półosobisty" kontakt, gdy był szefem
    > rady nadzorczej firmy w której pracowałem i jest ostatnią gnidą, którą
    > będę bronił.

    Takich szemranych (nomen omen ;-) postaci jest mnóstwo. Czas wyjąć ich
    wszystkich z cienia i pokazać w pełnym słońcu.

  • 34. Data: 2015-12-17 19:31:30
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Prawdy nie trzeba naprawiać, prawda to stan faktyczny ;-)

    Oj, oj...

    > I mam nadzieję, że to się w końcu stanie. Już wystarczy tej post komuny i
    > kręgów interesów przez 25 ostatnich lat.

    No i komunę zamieniamy komunistami :/

    > Dla mnie ważny będzie efekt. Alternatywną możliwością zmian jest krwawa
    > rewolucja (historia to już wiele razy pokazywała), chyba jednak wolę to co
    > jest.

    Problem w tym, że konus ma w nosie zmiany, on chce zemsty.

    > Takich szemranych (nomen omen ;-) postaci jest mnóstwo. Czas wyjąć ich
    > wszystkich z cienia i pokazać w pełnym słońcu.

    Dwa lata pokazywał wyciąganie, teraz też to robi. Idziemy o zakład, że
    nie zrobi nic? Póki co kompletnie nic, nigdy nie zrobił, a jak wyciągał
    to drugi sort (tu bym powiedział nomen omen, choć kompletnie
    niepoprawnie), a do tego robi to komunistami w stylu piotrowicza, kryze
    i innych.
    Przem