  • 1. Data: 2010-11-25 21:18:23
    Temat: oscyloskop z funkcją TDR
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Czy istnieje taki niedrogi oscyloskop z funkcją reflektometru kablowego?
    Same reflektometry są zbyt drogie / wyspecjalizowane, natomiast
    dorabianie generatora impulsów itd. do oscyloskopu - zbyt amatorskie.

    Mirek.

  • 2. Data: 2010-12-08 23:05:31
    Temat: Re: oscyloskop z funkcją TDR
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Mirek wrote:
    > Czy istnieje

    Rozumiem, że nie. Mogę to opatentować?

    Mirek.

  • 3. Data: 2010-12-09 02:51:05
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On czw, 09 gru 2010 00:05:31 in article news:<idp2vo$36v$1@news.onet.pl>
    Mirek wrote:

    > Rozumiem, że nie.

    Może nikt nie zna współczesnego modelu?

    > Mogę to opatentować?

    Nie, bo:

    The birth of the Time Domain Reflectometry at HP came also with the 1415A
    drawer in the 140A mainframe, introduced in the September 1963 of the
    Hewlett Packard Journal.

  • 4. Data: 2010-12-09 17:38:20
    Temat: Re: oscyloskop z funkcj&#177; TDR
    Od: "Andrzej Kamieniecki" <a...@t...com.pl>

    > On czw, 09 gru 2010 00:05:31 in article news:<idp2vo$36v$1@news.onet.pl>
    > Mirek wrote:
    >
    > Mo&#191;e nikt nie zna wspó&#179;czesnego modelu?

    e tam nie zna, tyle że nie są tanie, a te które są tanie to się do tego nie
    nadają. Chyba żeby coś używanego. Poszukaj na stronach głównych producentów pod
    hasłem TDR.

    > The birth of the Time Domain Reflectometry at HP came also with the 1415A
    > drawer in the 140A mainframe, introduced in the September 1963 of the
    > Hewlett Packard Journal.

    nie żartuj, przecież to o wiele wcześniej. Hm, no tak "at HP" to może i dopiero
    w 1963.

    Andrzej Kamieniecki

  • 5. Data: 2010-12-09 20:31:27
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Andrzej Kamieniecki wrote:

    > tyle że nie są tanie, a te które są tanie to się do tego nie
    > nadają.

    Rzecz w tym, że ja cudów nie potrzebuję: zasięg z 500m i dokładność
    kilka metrów mnie zadowala - byle był _wykres_. Rozwiązania typu
    wyświetlacz pokazujący dystans do miejsca uszkodzenia są o kant d. rozbić.

    Mirek.