  • 1. Data: 2010-05-31 21:50:59
    Temat: oryginalność felg: AC Schnitzer
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,

    bylem ze znajomym ogladac felgi AC Schnitzer'a,
    19'',

    czy jest ktoś kto zna i widzial felgi tego producenta, i powie mi, czy
    powinny one zawierać jakieś tłoczone logo, jakieś inne wskazowki swiadczace
    o oryginalnosci felg?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2010-05-31 22:28:52
    Temat: Re: oryginalność felg: AC Schnitzer
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > czy jest ktoś kto zna i widzial felgi tego producenta, i powie mi, czy
    > powinny one zawierać jakieś tłoczone logo, jakieś inne wskazowki

    hmm te które się przewinęły przez moje ręce miały wypukłe logo odlane z
    całością felgi od frontu (zamontowane były na E38), z tyłu nie pamiętam co
    było :/

    brat

  • 3. Data: 2010-05-31 22:34:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-31 22:28, bratPit pisze:

    (ciach)
    > hmm te które się przewinęły przez moje ręce miały wypukłe logo odlane z
    > całością felgi od frontu
    To jak to założyć na wyważarkę do kół?

  • 4. Data: 2010-05-31 22:43:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-05-31 22:34, megrims pisze:
    > W dniu 2010-05-31 22:28, bratPit pisze:
    >>
    > (ciach)
    > To jak to założyć na wyważarkę do kół?

    A kto powiedział, że to logo jest w osi koła?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-05-31 23:00:49
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > hmm te które się przewinęły przez moje ręce miały wypukłe logo odlane z
    > całością felgi od frontu (zamontowane były na E38), z tyłu nie pamiętam co
    > było :/

    http://wheelsperformancecom.stores.yahoo.net/bmwz4mr
    oacsc1.html
    takie ogladalismy.

    specjalnie tam wlasnie loga nigdzie niebylo, bylo made in germany z tylu...
    ale czy to świadczy o oryginale?
    hmm.

    szuka felg do e60, 530D, na tyl pasowaly, ale przednie mialem wrazenie ze
    nieco wystaja poza obrys auta - mielismy same felgi, bez opon, ciezko to
    ocenic...]

    jezdzily na e39 u kolesia ktory je sprzedaje,
    no i tak sie zastanawiamy - raz czy beda wogole sie nadawac do tego auta -
    nie wychodzic poza obrys auta, i 2 czy to oryginal...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2010-05-31 23:21:20
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > A kto powiedział, że to logo jest w osi koła?

    Masz racje.

    Felgi AMG też mają logo odlane z całości, jednak felgi od pakietu
    AMG z felgami AMG niewiele mają wspólnego. Felgi AMG są kute, a
    te od auta z pakietem AMG nie.

    Może pod tym kątem trzeba sprawdzić felgi o które pyta autor
    wątku. Czy mają tylko wyglądać, czy mają być również wytrzymałe.

    pozdro

  • 7. Data: 2010-06-01 00:18:27
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > no i tak sie zastanawiamy - raz czy beda wogole sie nadawac do tego auta -
    > nie wychodzic poza obrys auta, i 2 czy to oryginal...

    jeżeli Ci się bardzo nie spieszy to być może jutro a może -o ile będzie
    otwarte- w piątek lub sobotę mogę podjechać do swojej byłej firmy i o ile
    jeszcze te felgi się tam walają mogę je dokładnie obejrzeć co mają z tyłu
    nabite, z tym że tak jak piszę nie mam pewności że one tam jeszcze są,

    brat