  • 131. Data: 2010-03-29 18:26:00
    Temat: Re: Do tępego neelixa
    Od: he(R)sk <wc15€bigbrednie@interia.pl>

    On Sun, 28 Mar 2010 14:30:04 +0200, "neelix" <a...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > neelix napisał(a):
    > Powiem wprost, bo już mi sie lepiej przypomniałeś.
    > Sperdalaj tępaku do szkoły, i nie wkurwiaj ludzi.

    ladnie, ladnie.

    --

    HeSk

  • 132. Data: 2010-03-29 18:32:10
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hoqa40$87r$2@inews.gazeta.pl...
    > neelix pisze:
    > (...)
    >
    > Aha, prawda miedzy wierszami.

    A tak. Tylko chyba przez pomyłkę TVP1 podała, że przed nakazem świeciło
    zaledwie 25%.

    > Owszem, nie.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^
    > Owszem, podkreśliłem kluczowe.

    Jak rozumiem Ty znasz tylko stosunki z drzewem małolatów po dyskotece, bo
    zderzenie dwóch pojazdów to u nas rzadkość.
    neelix

  • 133. Data: 2010-03-29 18:51:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    neelix pisze:
    (...)
    > A tak. Tylko chyba przez pomyłkę TVP1 podała, że przed nakazem świeciło
    > zaledwie 25%.

    To wyczytałeś między wierszami? Jak dostałeś film ze stolicy, gdzie
    25% nie świeciło (tak, świeciło ~75% przy braku takiego obowiązku),
    to złapałeś dryf polityczny. Proponowano Tobie, że policzymy te
    samochody komisyjnie - jakoś nie podjąłeś rękawicy, tylko znów się
    okrakiem wycofałeś.

    > Jak rozumiem Ty znasz tylko stosunki z drzewem małolatów po dyskotece,

    Zawsze mi się wydawało, że stosunki to mają na dyskotece, ale być może
    z drzewem po. De gustibus. Niektórym się zdarza na parkingu.

    > bo zderzenie dwóch pojazdów to u nas rzadkość.

    A ktoś tak twierdził?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 134. Data: 2010-03-29 19:13:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 18:51:33 +0200, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    >to złapałeś dryf polityczny. Proponowano Tobie, że policzymy te
    >samochody komisyjnie - jakoś nie podjąłeś rękawicy, tylko znów się

    Byly i moje filmiki, na ktorych swiecila mniej wiecej polowa.

    J.

  • 135. Data: 2010-03-29 19:28:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:

    > Byly i moje filmiki, na ktorych swiecila mniej wiecej polowa.

    No popatrz - a Neelix twierdzi, że między wierszami było 25%.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 136. Data: 2010-03-29 19:37:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 19:28:25 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >No popatrz - a Neelix twierdzi, że między wierszami było 25%.

    Moze w jego okolicach 25%. Ile jest tutaj ?
    http://jfox.republika.pl/moto/hpim1114.jpg

    IMO to okolo polowy.

    J.

  • 137. Data: 2010-03-29 19:44:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:

    > Moze w jego okolicach 25%.

    W jakich jego okolicach? Przecież on pisał o tym, co podobno
    między wierszami podała TVP1.
    <cite>
    A tak. Tylko chyba przez pomyłkę TVP1 podała, że przed nakazem świeciło
    zaledwie 25%.
    </cite>

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 138. Data: 2010-03-29 19:58:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:hoqotv$2lt$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > między wierszami podała TVP1.
    > <cite>
    > A tak. Tylko chyba przez pomyłkę TVP1 podała, że przed nakazem świeciło

    A to ja coś innego zacytuję:

    Do tej pory świeciło zaledwie 20% a i tak bardzo wielu oślepiało. Co będzie
    jak będzie świecić 99,999% i oślepiać co trzecie auto ?

    i kolejny:

    Kłamliwe kanalie z ITS i wszystko jasne. Od początku byli zainteresowani
    wprowadzeniem nakazu i mocno naciskali. Jeśli tak bardzo kłamali, że 75%
    świeciło, a świeciło najwyżej 25% to tych patałachów mogę tylko wysłac na
    drzewo liście pompować. Pewnie jakiś ćwok wyszedł na Jagiellońską i policzył
    przejeżdżąjące auta wyciągając wnioski na cały kraj. Przecież W-wa nie jest
    normalnym miastem.

    Autor chyba wiadomy, odstęp pomiędzy "wynurzeniami" jakieś 2 lata z okładem
    :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 139. Data: 2010-03-29 20:10:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    'Tom N' pisze:
    (...)
> [...]
    > normalnym miastem.
    >
    > Autor chyba wiadomy, odstęp pomiędzy "wynurzeniami" jakieś 2 lata z okładem

    Tylko 2? Filmiki były chyba 3/4 lata temu, obowiązek jazdy całą dobę na
    światłach mamy od 17 kwietnia 2007 roku - to już 3 lata świecenia na
    okrągło :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 140. Data: 2010-03-29 22:28:57
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Tu jak widzę popełniasz błąd interpretacyjny. Nigdzie nie masz
    > napisanego, że takiego komputera nie możesz używać do celów prywatnych.
    > Szczególnie, jak ktoś ma działalność gospodarczą.

    > Ja wiem, że to oczywista oczywistość - tyle, że dla Ciebie. Wiesz,
    > nawet US wiedzą, że dobra zakupione na firmę mogą być wykorzystywane
    > do celów prywatnych/domowych itd.

    Tu akurat się bardzo mylisz.
    Tylko dzięki temu, że nasze US nie są w stanie udowodnić co leży w zakresie
    używalności prywatnej, a co w zakresie używalności do celów zarobkowych nikt
    nikogo nie ściga, ale nie oznacza to, że masz takie prawo. Prawo
    jednoznacznie określa, że dany przedmiot, narzędzie, komputer, telefon czy
    samochód zakupiony do celów działalności gospodarczej nie może byc
    użytkowany do celów prywatnych. Oczywiście prawo daje pewne możliwości
    użytkowania samochodu firmowego do celów prywatnych, ale wymaga to
    spełnienia określonych procedur i niedaj Bóg, żebyś tych procedur nie
    dopełnił, bo wtedy US Cię zgnoi. W Polsce nie jest to, aż tak restrykcyjne
    ze względu na problemy związane ze ściganiem takich nieuczciwych
    przedsiębiorców, ale na zachodzie jest to nie do pomyślenia i w niektórych
    państwach policja ma prawo zatrzymać każdy samochód na drodze. W przypadku
    dokonania kontroli i stwierdzenia faktu, że samochodem służbowym przykładowo
    wieziesz rodzinkę na wczasy masz kupę problemów. Jeszcze raz powtarzam to,
    że wielu w Polsce użytkuje firmowe samochody i komputery do celów
    prywatnych, a policja skarbowa nie jest w stanie ścigać, nie oznacza, że
    prawo na to zezwala.

    > Ekhem - przypomnę, że zasadniczym problemem było stwierdzenie, że Tobie
    > 'wisi' ortografia i tak dalej. Teraz próbujesz tłumaczyć, że lubisz OE.
    > Muszę Ciebie niestety zmartwić z tym OE - z gustami to ja dyskutować nie
    > będę (przejrzystość), ale ta prędkość OE jest względna. Dorzucę do tego,
    > że na potrzeby newsów to on taki sobie, a funkcjonalność też ma
    > niewielką. Do tego pewnie nie trafiłeś na problemy związane z
    > przechowywaniem wiadomości itd.

    Thunderbird muli mi się na komputerze jak cholera.
    OE zaś śmiga jak wyścigóweczka. Nigdy nie miałem z nim problemów związanych
    z archiwizowaniem, bo jako archiwum traktuję google.
    Bardzo dobrze, ze nie chcesz dyskutować o (przejżystości) OE. Każdy używa to
    co woli. Mnie akurat najbardziej pasuje OE.

    > A nie wiem - znów masz alternatywę. Z OE nie wydrukujesz w PDF.

    > Nie wiem - masz taką potrzebę?

    > A jaki to związek z omawianym tematem?

    Bo zadajesz głupie pytania próbując mi "dochodząc wyższości Świąt
    Wielkanocnych nad Świętami Bożego Narodzenia".

    > Jest alternatywą jedną z wielu.

    Tyle, ze taką, która jest mi w ogóle niepotrzebna, a Ty mi ją na siłę
    wciskasz.

    > Gdzie tu masz choć słowo o MS Office? Prosiłem, byś postarał się
    > czytać ze zrozumieniem. Inna sprawa, że to w ogóle nie była skierowane
    > do Ciebie :)

    Odniosłeś się bezpośrednio do wypowiedzi Borysa Pogoreło, która brzmiała:
    "Office w wersji "Home" to raptem 250zł brutto, dostajesz licencję dla
    trzech komputerów w domu."

    Piszesz dalej bezpośrednio się odnosząc do tego co wyżej:
    "Wiesz, jak ktoś korzysta z piratów, to nie ma o tym pojęcia. KIS na 3
    stanowiska też można kupić za niecałe 100 PLN. Pewnie się dowiemy, że
    z żadnego AV nie korzysta, ponieważ 250PLN to za drogo i mu się nie
    podoba ;)"

    Wybacz, ale jednoznacznie się odniosłeś do MS Office w wersji home za 250zł
    i do tego zarzucając mi piractwo.

    > Ano odwracasz. Mogłeś sie pozbyć problemu z zerowym nakładem finansowym,
    > ale wolisz twierdzić, że tego nie zrobisz, bo MS Office za drogi.

    Masz rację, ze powinienem się pozbyć problemu z zerowym nakładem. Mój KF
    póki co jest czysty i niestety będziesz tam osamotniony :)

    > Widzisz, między nami jest taka różnica, że ja wiem jak wyglądają
    > licencje od strony prawnej, wiem również co mówią konsultanci MS.

    Między nami jest ta róznica, ze Tobie się wydaje, ze wiesz wszystko
    najlepiej. Ja natomiast wątpliwości sprawdzam u źródeł.

    > LOL - naprawdę myślisz, ze cytowanie rozmowy z konsultantem cokolwiek
    > zmienia, bądź jest zaprzeczeniem/potwierdzeniem Twojej tezy?

    Nie jest moja teza. Dla mnie takie opinie są wiążące, bo to ja korzystam z
    tego oprogramowania i w razie czego to ja będę odpowiadał za ich nielegalne
    użytkowanie.