  • Data: 2009-04-04 07:24:47
    Temat: Re: opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
    Od: "zho" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gr6rke$fq0$1@inews.gazeta.pl...
    > Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i
    > oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic
    > innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia
    > i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem
    > zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w
    > miesiącu.
    > To jest żerowanie na ludziach.

    To jest Polska kolego. W regulaminie wyraznie napisali ze jesli nie
    zrezygnujesz to znaczy ze chcesz.
    A kwestia wylaczania po jednej usludze na miesiac to sie nadaje do rzecznika
    praw konsumenta.

    > Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś
    > sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw?

    No ale po co dodatkowy koszt dla firmy i ryzyko ze zrezygnujesz i nie
    bedziesz placil a tak jest szansa ze sie nie zorientujesz ze podorzalo i
    pieniazki dla firmy leca.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.