    From: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: opony w Ciężki teren
    Date: Thu, 5 Nov 2009 17:14:11 +0100

    robertbig wrote:

    > To fakt.
    > Ceny Mitasów sa zupełnie nieadekwatne do tego co one soba
    > reprezentuja.
    >>
    > No ale kartoflaki C02 mozna nabyc za 150pln nawet 120pln ( w
    > zaprzyjazninym zwykłym motoryzacyjnym). Trudno konkurowac z tą ceną.
    >
    > Kyoto sa po 299 pln za kpl.
    > I maja bieżnik Michelina taki jak w AC 10. Nie rwa sie klocki
    >
    > Komplet Michelin AC 10 to 550 pln. I dla mnie Michelin to najlepsza
    > firma . Ale dokładasz 50 pln-ów i sa dwa kpl. Kyoto.
    >
    > Nie to żeby mi zależało na wciskaniu ludzim tych opon. Bo jeszcze
> [...]

    Dobrze, ze napisales cos konkretnego o Kyoto. Tez mam oferty na te opony ale
    nie mialem odwagi testowac na sobie :) znaczy chetnie, ale w sezonie na
    zawody wolalem ubrac sprawdzone MxExtra.
    Popatrzylem sobie teraz na oferte Kyoto i jest pewien problem z gumami do
    klasy E2. Te w dobrej cenie to krosowki w rozmiarze max 110/100-18. Ja tam
    lubie waskie opony, ale wiekszosc ludzi ktorych znam marudzi na za waskie
    gumy. Sa oczywiscie FIMowki 140ki ale to juz nie ta cena...
    Zatem do krosowki z 19ka oraz do E1 podejdzie Kyoto. Do pollitrowek niestety
    nie znalazlem 120/100-18

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk