  • 111. Data: 2012-05-24 18:08:56
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Cavallino" wrote in message news:4fbe3fad$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...

    > U dealera samochodów.
    > Jak zrezygnujesz z zakupu alusów przy nowym aucie, to dostajesz auto na
    > stalówkach z firmowymi kołpakami, a alusy kupujesz sobie sam.
    > Jak zrobisz to sprawnie, to nie dość że ten drugi komplet kół (stalowych) nie
    > będzie Cię nic kosztował, to jeszcze coś zostanie.

    Aha - czyli u dealera koła stalowe kosztują 0zł. Fajnie.
    Silnik pewnie też nic - idąc dalej tym tropem, karoseria też nic,
    szyby pewnie również 0zł.

    To pewnie ta 7 letnia gwarancja kosztowała Cie - strzelam - 60.000zł ;)

  • 112. Data: 2012-05-24 18:09:26
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-05-24 15:32, Ukaniu pisze:

    > A wiesz, że nie wolno smarować. Bo siła ma być przenoszona przez styk
    > felgi z piastą/tarczą a nie przez śruby które tego nie lubią.

    Nie, nie wiedziałem i nawet się nad tym nie zastanawiałem. Smaruje
    smarem miedzianym (miedziowym?) od czasu, jak to po zimie musiałem
    krążyć na parkingu z poluzowanymi śrubami, aby koło zdjąć...

    Ale wychodzi na to, że masz rację:
    http://www.alcoa.com/alcoawheels/europe/pdf/pl/Alcoa
    _Wheel_Service_manual_Polish.pdf
    Strona 36.

    Przy zimowej wymianie usunę resztki smaru...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 113. Data: 2012-05-24 19:00:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości grup

    > "Cavallino" wrote in message

    > Aha - czyli u dealera koła stalowe kosztują 0zł. Fajnie.

    Ale nie zrozumiałeś powyższego tekstu czy o co Ci chodzi?
    Tak czy tak zamierzałem kupić alusy, więc kupiłem, stalowe dostałem dzięki
    temu sposobowi za free.
    Gdyby alusów nie kupował, to tematu by nie było, bo drugie felgi nie byłyby
    mi potrzebne.

  • 114. Data: 2012-05-24 19:04:40
    Temat: Re: opony ca?oroczne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    begin Axel

    >Wasz czas jest za darmo? Czy może wizyty u gumiarza to Wasze hobby?
    >Trzeba jeszcze doliczyć 2h stracone rocznie.

    Ale samodzielna zmiana opon to tez nie jest nasze hobby. I tez czas
    zajmuje :-)

    A caloroczne ... moze beda swietne, a moze ... klepanie auta to tez
    nie jest nasze hobby. A ile czasu zajmuje :-)

    J.

  • 115. Data: 2012-05-24 22:16:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Ale nie zrozumiałeś powyższego tekstu czy o co Ci chodzi?

    Ihaaa! Ihaha!

  • 116. Data: 2012-05-24 23:09:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 May 2012 21:57:30 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Mały konia jest mały, no chyba, ze to mały osła ;-)

    Tak a propos
    http://www.youtube.com/watch?v=FhsU9TFgUUw

    chodzilo sie do ZOO, ale jakos ten szczegol anatomii umknal mojej uwadze
    :-)

    > Nie pisałem o ASO.

    A gdzie jeszcze sprzedaja fabryczne felgi ?

    > Sam złożyłeś ofertę dwie wiadomości temu:
    > Ja: "nie cenisz swojego czasu nawet dycha za godzinę?"
    > Ty: "No wiesz, raz na pol roku, w nieciekawa pogode, to jakos mniej."

    Bo co innego postac sobie w kolejce u gumiarza, a co innego nosic ciezarki
    :-)

    J.

  • 117. Data: 2012-05-24 23:43:08
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 23 Maj, 12:02, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tym bardziej, na zimę stalówki, na lato alusy.

    > Ale zmiana koła kosztuje u gumiarza 5 zł, więc to chyba nie problem.

    O ile sam wcześniej wyważysz...

  • 118. Data: 2012-05-25 07:22:27
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > Jak zrobisz to sprawnie, to nie dość że ten drugi komplet kół (stalowych)
    > nie będzie Cię nic kosztował, to jeszcze coś zostanie.

    I wtedy drugi komplet kół kosztuje 0 zł? Piszesz jak potłuczony.

  • 119. Data: 2012-05-25 07:27:35
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Bzdura.
    > Jak nie rozumiesz co się pisze, to warto jeszcze raz przeczytać.

    Weź zauważ że tu już nikt nie rozumie Twojej logiki, chyba Ty sam.

    Oryginalne Toyoty. Tak, zimą i latem.

  • 120. Data: 2012-05-25 09:03:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > O ile sam wcześniej wyważysz...

    Koło?
    Twój wybór, na całorocznych wyważanie musisz dokonywać tak samo często, jak
    przy dwóch kompletach KÓŁ zimowe+letnie.