  • 101. Data: 2012-05-24 10:13:43
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Czasem wystarczy jakaś większa dziura w jezdni i zbieżność do poprawki.
    > Nie będę się upierał przy tej zbieżności, ale jeśli opony piszczą w
    > zakrętach przy prędkościach przy których piszczeć nie powinny (jak się
    > uprzesz, to wszyskie piszczą) to zazwyczaj jest to skutkiem złego
    > ustawienia zbiezności lub geometrii.
    Ja się trochę nieprecyzyjnie wyraziłem z tym piszczeniem. Piszczą przy
    mocniejszym hamowaniu - znacznie bardziej niż normalnie i w ogóle trudno
    ruszyć bez zapiszczenia opon na asfalcie. Na mokrym to już w ogóle tragedia.
    W zakrętach jakby przód uciekał na zewnątrz. Ciśnienie prawidłowe.

  • 102. Data: 2012-05-24 10:30:42
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Zależnie od typu i modelu.
    > Mnie przeważnie kosztują 0 zł.

    Mów gdzie tak tanio.

  • 103. Data: 2012-05-24 10:34:26
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Nie, to Ty pokaż auta, do których nowych stalówek nie idzie kupić za 1600
    > zł, zgodnie z Twoim twierdzeniem, że są droższe.

    Ja nigdzie nie pisałem że stalówki są droższe.

  • 104. Data: 2012-05-24 10:38:41
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Gdzie napisałem że sobie wyobrażam?
    > Napisałem, że się zmieści w marginesie, rozumiem że Ty twierdzisz coś
    > innego?
    > Bo jeśli nie, to z kim i o czym dyskutujesz?

    Próbujesz udowodnić że można zaoszczędzić kasę kupując używane felgi stalowe
    13" za 100 zł. I odnosisz swoją kalkulację do nowych alu 16" za 1600 zł.
    Próbujesz coś porównać to porównaj nowe do nowych w tym samym rozmiarze.

    > A jak długo jeździsz na jednych i tych samych alu?

    7 lat

  • 105. Data: 2012-05-24 15:17:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Axel

    > Czy wy jestescie takimi debilami, ze nie rozumiecie zupelnie slowa
    > pisanego? 15 zlotych za wymiana ZA OPONE.
    > Policzcie sobie nawet 20 zl. 2 wymiany w roku, 4 lata - 160 PLN. Kupisz
    > za to dobra opone wieksza niz 13"?

    Wasz czas jest za darmo? Czy może wizyty u gumiarza to Wasze hobby?
    Trzeba jeszcze doliczyć 2h stracone rocznie.

  • 106. Data: 2012-05-24 15:32:48
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Dykus" <d...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    > i przede wszystkim smaruje powierzchnie styku smarem. To też odrobinę
    > czasu zajmuje... :)

    A wiesz, że nie wolno smarować. Bo siła ma być przenoszona przez styk felgi
    z piastą/tarczą a nie przez śruby które tego nie lubią.
    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 107. Data: 2012-05-24 16:03:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mów gdzie tak tanio.

    U dealera samochodów.
    Jak zrezygnujesz z zakupu alusów przy nowym aucie, to dostajesz auto na
    stalówkach z firmowymi kołpakami, a alusy kupujesz sobie sam.
    Jak zrobisz to sprawnie, to nie dość że ten drugi komplet kół (stalowych)
    nie będzie Cię nic kosztował, to jeszcze coś zostanie.

  • 108. Data: 2012-05-24 16:04:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ja nigdzie nie pisałem że stalówki są droższe.

    No tak, to Szymon pisał.
    Sorry.

  • 109. Data: 2012-05-24 16:06:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Próbujesz udowodnić że można zaoszczędzić kasę kupując używane felgi
    > stalowe 13" za 100 zł.

    Bzdura.
    Jak nie rozumiesz co się pisze, to warto jeszcze raz przeczytać.

    >I odnosisz swoją kalkulację do nowych alu 16" za 1600 zł.

    Kolejna bzdura.

    > 7 lat

    Z ciekawości - ile za nie zapłaciłeś i jaki przebieg odnotowałeś?
    Bo rozumiem, że jeździsz latem i zimą?

  • 110. Data: 2012-05-24 18:05:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" napisał w wiadomości grup

    >Nie no proszę Cię. Jak sobie wyobrażasz założenie 13" do Passata czy

    Ale on kiedys jezdzil na 13" :-)
    Ciekawe - tarcze ma teraz wieksze i sie juz w 16" nie mieszcza, czy
    spokojnie mozna 14 " zalozyc :-)

    >Avensisa? Nie mówiąc już o jakiś wysokich suvach.

    Z ta wysokoscia opon to tez roznie. Felga wielka, opona cienka, a
    drogi u nas dziurawe :-)

    J.