  • 91. Data: 2012-05-23 22:55:32
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-05-23 22:38, 'Tom N' pisze:

    > Tak

    Obiecaj, że na zimę nagrasz film, jak wymieniasz cztery koła w 10 minut.
    :) I, że będziesz jeździł z tak wymienionymi kołami całą zimę i nie
    będziesz dokręcał profilaktycznie śrub na drugi dzień. :)

    Ja przy wymianie przy okazji oglądam stan hamulców (choć za bardzo się
    nie znam, ale chętnie patrzę;) i przede wszystkim smaruje powierzchnie
    styku smarem. To też odrobinę czasu zajmuje... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 92. Data: 2012-05-23 23:03:08
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-05-23 22:38, 'Tom N' pisze:

    > ? Co ma obuwi zmienne gumiarza do wymiany kół, że tak pojadę "Czesiem"

    Masz 4 koła w bagażniku (i cztery założone). Tamże podnośnik i klucz. I
    10 minut na to, aby wszystko wróciło na miejsce z tym, że w bagażniku
    mają się znaleźć koła obecnie znajdujące się między samochodem, a
    ziemią. Zakładamy, że masz "normalny" samochód, który trzeba podeprzeć
    cztery razy. Może nie być kołpaków, ani specjalnych śrub. Możesz mieć
    nawet klucz "krzyżak". Progi mają zostać niedraśnięte. 10 minut. Nie
    uwierzę, jak nie zobaczę :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 93. Data: 2012-05-23 23:44:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 May 2012 23:03:08 +0200, LEPEK napisał(a):

    > Masz 4 koła w bagażniku (i cztery założone).

    No nie, kola sobie stoja w rogu garazu, nie ma potrzeby pakowac do
    bagaznika. Z powrotem tez nie.

> [...]
    > cztery razy. Może nie być kołpaków, ani specjalnych śrub. Możesz mieć
    > nawet klucz "krzyżak". Progi mają zostać niedraśnięte. 10 minut. Nie

    Nie mowie ze sie nie da, ale zap* trzeba zdrowo, tez poprosze o film :-)

    J.

  • 94. Data: 2012-05-24 01:44:51
    Od: daxus <d...@w...pl>

    On 2012-05-23 22:38, 'Tom N' wrote:

    > Tak

    > Z fabrycznym podnośnikiem

    > I jaki problem widzisz

    > Szykując się na wycieczkę/wracając do/od gumiarza nie musisz, bo gumy
    > trzymasz u niego?
    >
    > Policz jeszcze czas na od odśnieżenie podjazdu...

    > Ale podnośnik wyjmuje się raz a nie 4 razy

    > ? Co ma obuwi zmienne gumiarza do wymiany kół, że tak pojadę "Czesiem"

    Czekamy na filmik na youtube :) Też jestem już twoim fanem. Ale zapewne
    wykrecisz sie ze nie masz czasu, nie chce ci sie itp = przechwalki.

  • 95. Data: 2012-05-24 07:01:07
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Nie wiem, a na zimę nie potrzebuję "porządnych", cokolwiek to Twoim
    > zdaniem oznacza.
    > Felgi 13" które kiedyś kupowałem (jako nowe) kosztowały niewiele ponad 100
    > zł, więc do 1600 był jeszcze mały margines... ;-)

    Nie no proszę Cię. Jak sobie wyobrażasz założenie 13" do Passata czy
    Avensisa? Nie mówiąc już o jakiś wysokich suvach.

    > Ciężej się prostuje, bardziej mi szkoda wyrzucić (regeneracja tania nie
    > jest, w zeszłym miesiącu płaciłem za tą przyjemność), sól robi z nich
    > miazgę dużo szybciej.
    Jeżdżę ciągle na alu i nic sie nie krzywi i korozji tez nie ma.

  • 96. Data: 2012-05-24 07:10:19
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    .

    > niewiele ponad 100 to nie 150, 50-70 to jedna przekładka kompletu opon ...

    No i teraz wszyscy wykupią felgi 13 na zimę. Weź pokaż mi gdzie za 100 zł
    można kupić felgi 16" do Avensisa. I od razu kołpaki.

  • 97. Data: 2012-05-24 09:03:33
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Bez przesady.
    > Zresztą zimą, koło jest zazwyczaj tak uchlapane, że każda felga za ładna
    > nie będzie.

    Ok niech będą stalowe. To ile wg Ciebie kosztują nowe stalówki + kołpaki

  • 98. Data: 2012-05-24 09:10:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Nie no proszę Cię. Jak sobie wyobrażasz założenie 13" do Passata

    Gdzie napisałem że sobie wyobrażam?
    Napisałem, że się zmieści w marginesie, rozumiem że Ty twierdzisz coś
    innego?
    Bo jeśli nie, to z kim i o czym dyskutujesz?

    > Jeżdżę ciągle na alu i nic sie nie krzywi i korozji tez nie ma.

    A jak długo jeździsz na jednych i tych samych alu?

  • 99. Data: 2012-05-24 09:12:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    > .

    > No i teraz wszyscy wykupią felgi 13 na zimę. Weź pokaż mi gdzie za 100 zł
    > można kupić felgi 16" do Avensisa.

    Nie, to Ty pokaż auta, do których nowych stalówek nie idzie kupić za 1600
    zł, zgodnie z Twoim twierdzeniem, że są droższe.

  • 100. Data: 2012-05-24 09:44:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ok niech będą stalowe. To ile wg Ciebie kosztują nowe stalówki + kołpaki

    Zależnie od typu i modelu.
    Mnie przeważnie kosztują 0 zł.