    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: opony bieznikowane
    Date: Wed, 5 Mar 2014 19:18:14 +0100

    Użytkownik "Kapibara" <x...@y...zzz> napisał w wiadomości
    news:db852az6mnx5.1j0juah2vdxjs.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 5 Mar 2014 11:57:08 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Panowie, nie przesadzajcie. ;)
    > Na Allegro spokojnie można kupić opony w dobrym stanie, nie jakieś
    > stare.
    > Średnio za 50-60% ceny nowej opony. A jak ktoś przegląda kategorię,
    > sortując wg ceny rosnąco i patrzy na pierwsze od góry oferty to
    > faktycznie
    > można odnieść wrażenie, że tylko sam śmietnik.

    Kupowałem używane opony dwa razy - raz u gumiarza (6mm) drugi raz na
    allegro (8mm). W pierwszym przypadku zapłaciłem ok 70% ceny nowych
    (trzyletnie micheliny), drugi raz zapłaciłem 40% ceny nowych, roczne (11
    miesięcy) - zdjęte z pojazadu z ASO, bo gość wymienił na większe,
    przejechały może 200, może 400 km (ale raczej mniej).
    Ten pierwszy zakup to zimówki dla żony (dwa lata temu), do dziś na nich
    auto jeździ, bardzo dobrze się spisują nawet w największe śniegi, drugi
    to była prawdziwa okazja, ale po prostu "się trafiło - kupiłem pare
    minut po wystawieniu. Porównując z cenami nowych, to jestem ok. 100 zeta
    do przodu, z transportem dałem 640 zł). W obu przypadkach opony bez
    żadnych wad, itp. po prostu fuks.
    Tak więc, można trafić okazję, ale trzeba się postarać ;-)

    --
    Yogi(n)