-
1. Data: 2009-04-04 05:36:10
Temat: opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
Od: "zeeltom" <z...@o...pl>
Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście
zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na
głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i
oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony
płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu.
To jest żerowanie na ludziach.
Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś
sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw?
-
2. Data: 2009-04-04 07:24:47
Temat: Re: opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
Od: "zho" <b...@p...com>
Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gr6rke$fq0$1@inews.gazeta.pl...
> Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i
> oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic
> innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia
> i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem
> zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w
> miesiącu.
> To jest żerowanie na ludziach.
To jest Polska kolego. W regulaminie wyraznie napisali ze jesli nie
zrezygnujesz to znaczy ze chcesz.
A kwestia wylaczania po jednej usludze na miesiac to sie nadaje do rzecznika
praw konsumenta.
> Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś
> sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw?
No ale po co dodatkowy koszt dla firmy i ryzyko ze zrezygnujesz i nie
bedziesz placil a tak jest szansa ze sie nie zorientujesz ze podorzalo i
pieniazki dla firmy leca.
--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.
www.akwa.org.pl FAQ grupy i reanimacja serwisu IZA
-
3. Data: 2009-04-17 14:01:05
Temat: Re: opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gr6rke$fq0$1@inews.gazeta.pl...
> Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i
> oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic
> innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia
> i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem
> zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w
> miesiącu.
Ktora platforma?
-
4. Data: 2009-04-18 09:19:57
Temat: Re: opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
Od: pawell32 <p...@w...pl>
Ghost wrote:
>
> Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:gr6rke$fq0$1@inews.gazeta.pl...
>> Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i
>> oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma
>> nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2
>> kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami
>> jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje
>> w miesiącu.
>
> Ktora platforma?
nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.
pawell
-
5. Data: 2009-04-18 10:30:04
Temat: Re: opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
Od: "zeeltom" <z...@g...com>
> nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
> jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.
>
>
> pawell
Problem ustawić taką opcję w systemie komputerowym?
Normalnie powinni wyłączyć wszystkie opcje darmowe po upłynięciu czasu
promocji.
To chyba logiczne? Kończy się promocja, to wyłączamy sygnał, a nie liczymy,
że ktoś przegapi i wtedy ściągać pieniądze. Zamiast 38 zł przyszedł mi
rachunek na 88 zł. Czyli prawie za trzy miechy normalnych opłat.
To jest sposób na, zgodne z prawem, wyłudzanie pieniędzy.
-
6. Data: 2009-04-18 11:20:39
Temat: Re: opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "zeeltom" <z...@g...com> napisał w wiadomości
news:gsca3h$c53$1@inews.gazeta.pl...
>> nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
>> jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.
>>
>>
>> pawell
>
> Problem ustawić taką opcję w systemie komputerowym?
> Normalnie powinni wyłączyć wszystkie opcje darmowe po upłynięciu czasu
> promocji.
> To chyba logiczne?
Nie, to nie jest logiczne.
Logiczne jest to, zeby klient płacił więcej a nie mniej.
Oni właśnie po to włączają promocje, żebyś zapomniał ich wyłączyć i w końcu
zapłacił.
>Kończy się promocja, to wyłączamy sygnał, a nie liczymy, że ktoś przegapi i
>wtedy ściągać pieniądze.
Rozumujesz jak przedszkolak.
Nikt za Ciebie o Twoje interesy dbał nie będzie, tylko o swoje.
A macie dokładnie odwrotne.
-
7. Data: 2009-04-19 11:48:06
Temat: Re: opó 1/4 nienie w zg?oszeniu wy??czenia dodatkowych opcji
Od: pawell32 <p...@w...pl>
zeeltom wrote:
>> nie liczysz chyba na to ?e kto? bedzie pamieta? za ciebie.
>> jaka by nie by?a, ka?y liczy na to, ?e sie nie upomniesz.
>>
>>
>> pawell
>
> Problem ustawiae tak? opcje w systemie komputerowym?
> Normalnie powinni wy??czyae wszystkie opcje darmowe po up?ynieciu czasu
> promocji.
> To chyba logiczne? Konczy sie promocja, to wy??czamy sygna?, a nie liczymy,
> ?e kto? przegapi i wtedy ?ci?gaae pieni?dze. Zamiast 38 z? przyszed? mi
> rachunek na 88 z?. Czyli prawie za trzy miechy normalnych op?at.
> To jest sposób na, zgodne z prawem, wy?udzanie pieniedzy.
>
>
ale nikt nie każe Ci ich brać.
ja nie brałem, dobrze wiemy, że hbo i wszystke podobne to kicha,
jakby były dobre, to nikomu nie musieli by wciskać.
Bo to jest wciskanie na siłe, na co ja po prostu się
nie zgodziłem
pawell
-
8. Data: 2009-04-20 16:12:52
Temat: Re: opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:49e97f13@news.home.net.pl...
> Ghost wrote:
>>
>> Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
>> news:gr6rke$fq0$1@inews.gazeta.pl...
>>> Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i
>>> oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic
>>> innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2
>>> kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami
>>> jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w
>>> miesiącu.
>>
>> Ktora platforma?
>
>
> nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
> jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.
A co to ma wspolnego z moim pytaniem?
-
9. Data: 2009-04-21 05:07:32
Temat: Re: opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
Od: pawell32 <p...@w...pl>
Ghost pisze:
>
> Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:49e97f13@news.home.net.pl...
>> Ghost wrote:
>>>
>>> Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
>>> news:gr6rke$fq0$1@inews.gazeta.pl...
>>>> Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i
>>>> oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma
>>>> nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem
>>>> 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z
>>>> filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć
>>>> jedną opcje w miesiącu.
>>>
>>> Ktora platforma?
>>
>>
>> nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
>> jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.
>
> A co to ma wspolnego z moim pytaniem?
to było do pytania autora postu, sorrki.
pawell