  • 21. Data: 2011-10-28 17:47:51
    Temat: Re: onetowy serwer w dupie
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Jeszcze bedziemy lowce prosic zeby nam zostawil bramke do naszego
    > foruma.

    A ja tam nie wiem czemu sie ścigacza czepiacie tak...
    To, że kupa małolatów to fakt, ale to nie ich wina. Portal branżowy,
    artykuły konkretne, napisane przyjaźnie i z "jajem". Mają wkład w różne
    imprezy. Ja zaglądam i na grupę i na ścigacza.
    Nie rozumiem tych podziałów...Czy naprawde zawsze musimy jakieś mury
    stawiać... echhh

    --
    _______
    Songoku

  • 22. Data: 2011-10-28 17:55:06
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

> [...]

    To, że kupa małolatów to fakt, ale to nie ich wina. Portal branżowy,
    artykuły konkretne, napisane przyjaźnie i z "jajem". Mają wkład w różne
    imprezy. Ja zaglądam i na grupę Nie rozumiem tych podziałów...Czy

  • 23. Data: 2011-10-31 23:55:41
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 10/27/2011 05:41 AM, sowa wrote:
    > witam,
    > dostalem wlasnie info:
    > "Uprzejmie informujemy, iż serwis niusy.onet.pl został zamknięty. Serwer
    > NNTP news.onet.pl w dalszym ciągu działa i można z niego korzystać przy
    > pomocy czytnika, jednak w niedalekiej przyszłości serwer również
    > zostanie zamknięty. Zachęcamy do korzystania z alternatywnych serwerów
    > niusowych"
    >
    > a nie bylo problemow...
    >
    > polecane jakies?

    Czesc,

    znajomi uzywaja http://www.eternal-september.org i wszystko dziala.

    Ja uzywam http://individual.net (ale trzeba placic)

    Pozdr,
    A.

  • 24. Data: 2011-12-11 20:11:40
    Od: lubmil <lubmil@_NOSPAM_onet.pl>

    Jest jeszcze darmowy task.gda.pl Ale zarówno z niego jak i z atman.pl żeby
    dzialało trzeba mieć revdns typu *.pl Z tego co pamiętam na atman.pl
    działa wysyłanie (na binarne grupy wysylalem), tylko jest ograniczenie
    wielkości posta do ileśtam. No cóż, onetowy zdechł to się przestawię na
    atman.pl - mam revdns *.aster.pl Pisałem swego czasu do adminów atmana i
    gda, to dodali tam uprawnienia dla ludzi z aster.pl W sumie to mam jeszcze
    swój serwer dostawcy, czyli news.aster.pl

  • 25. Data: 2011-12-11 20:20:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-11, lubmil <lubmil@_NOSPAM_onet.pl> wrote:
> [...]
    > gda, to dodali tam uprawnienia dla ludzi z aster.pl W sumie to mam jeszcze
    > swój serwer dostawcy, czyli news.aster.pl

    Atman wpuszcza chyba najwiecej. Przynajmniej dziala mi na t-mobile,
    orange i aster.

    --
    Artur
    ZZR 1200