eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.poliponet.plRe: onet.pl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!not-for-mail
    From: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: onet.pl
    Date: Sun, 25 Oct 2009 09:06:15 +0000 (UTC)
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <s...@l...localdomain>
    References: <hc03c5$iad$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <5...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 193-34-2-1.chelmnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1256461575 21798 193.34.2.1 (25 Oct 2009 09:06:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Oct 2009 09:06:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90542
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 25.10.2009 ru <t...@g...com> napisał/a:
    >> Przepraszamy za utrudnienia."
    > Och, jak tu grzecznie.
    > Skoro wątek jest o onecie, to tak trochę offtopicowo się podepnę -
    > może ktoś potrafiłby mi doradzić, jak ich zmusić do poluzowania
    > limitów pocztowych trochę? Konkretnie - mam spory portal, gdzie m.in.
    > jest możliwość ustawienia powiadomień pocztowych na różne okazje.
    > Efekt tego jest taki, iż onet uparcie odbija moją pocztę, twierdząc
    > "452 4.5.2 Przekroczony limit ilosci wyslanych maili, sprobuj pozniej
    > [MF] / Too many mails in one go! Try again later [MF]", zatem kolejkę
    > mam zapełnioną mailami kierowanymi na ich MXy - do czasu, aż zaczną
    > wygasać.
    > Z tego co wiem, zignorowali nawet "oficjalną" (tj. papierową) pocztę z
    > firmy.
    > Ktoś miał podobne doświadczenia? Jeśli tak, jak problem rozwiązał?

    Miałem podobnie kiedyś, tyle że adresy do których wysyłałem maile były
    pozyskane przez kampanie reklamowe, które u nich były kupowane.
    Wystarczyło pomarudzić działowi sprzedaży, że nie ma sensu kupować u
    nich reklam skoro później newsletter-a osobom które się zapiszą nie
    można wysłać i odrazu limity znikały.

    > Próbowałem podzielić pocztę na kilka MTA (z róznych IP), ale
    > najwyraźniej filtrują nie po IP, a po adresie źródłowym (lub w jakiś
    > inny, pokrętny sposób tylko im znany). SPF mam
    > "skonfigurowany" (wielkie słowo na jedno IN TXT) - nie wiem, czego
    > jeszcze próbować.

    Zasadniczo nic nie możesz zrobić, bo to wsumie ich serwer pocztowy i
    mogą przyjmować pocztę tak jak im się podoba od kogo im się podoba.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.10.09 19:05 ru

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: