  • Data: 2011-12-02 09:37:45
    Temat: Re: [onet] jakiś pomysł to jest.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello MegrimsNOSPAM,

    Friday, December 2, 2011, 6:51:57 AM, you wrote:

    > "lub równoważne".
    > Fakt. Jeśli jest wola polityczna, to każdy przetarg można ustawić pod
    > konkretnego dostawcę. A w KIO też pracują tylko ludzie.

    Dla mnie sytuacja z przetargami jest chora. Jesli ktoś chce kupić BMW,
    to chce kupić BMW a nie "równoważną" Ładę.

    Taką paranoję przerabialismy w Polsce przy zakupach samochodów
    terenowych dla celników czy leśników - gdzie ze względu na cenę
    wygrała Łada Niva czy jak tam ona się nazywa. To, że po miesiącu od
    dostawy wszystkie stały w warsztatach i praktycznie na niedługo z nich
    wyjeżdżały pokazało, co warte są przetargi, w których istotnym punktem
    jest cena.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl