-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: ogrzewanie foteli - jak to jest w praktyce zrobione?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <p0hgva$gl8$1@dont-email.me>
From: TM <t...@p...onet.pl>
Date: Sun, 10 Dec 2017 11:18:09 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <p0hgva$gl8$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <5a2d09df$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 185.41.130.201
X-Trace: 1512901087 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 185.41.130.201:49204
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620434
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-12-09 o 21:27, ToMasz pisze:
> witam
> chcę miec ogrzewane fotele i basta. mam matę grzewczą z norauto, trzecią
> chyba już, bo wytrzymują rok, może półtora. ale za każdą wiosną trzeba
> ją zwijać magazynować, każdą jesienią rozkładać. trzyma sie fotela na
> słowo honoru.
> Zrobiłbym to sam, porządnie, ale nie wiem jakiego rodzaju ogrzewania mam
> szukać. w macie jest to drucik cieńki jak włos, w zwykłej izolacji,
> zapętlony chaotycznie. Miałem w rękach coś o grubości i sztywności
> spinacza biurowego - obawiam się że za twarde. teraz na intenrnecie
> oglądam jakies włókno węglowe w izolacji - wydaje sie odporne
> mechanicznie, ale ma 3mm grubości. co jest seryjnie montowane w fotelach
> jako element grzewczy?
> ToMasz
W nr 12 AutoŚwiat Poradnik jest opis montażu podgrzewania foteli. 3,99
zł to nie majątek za 3 strony opisu. Co prawda dotyczy to starszych aut,
ale można zmodyfikować do nowych, albo zastosować bez modyfikacji.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.17 14:04 cef
- 10.12.17 15:28 Adam
- 10.12.17 19:12 ToMasz
- 11.12.17 09:39 robot
- 11.12.17 10:26 robot
- 11.12.17 13:43 Pawel \"O'Pajak\
- 11.12.17 13:51 T.
- 11.12.17 15:59 Yogi\(n\)
- 11.12.17 20:22 ToMasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=