  • 1. Data: 2009-09-23 19:42:55
    Temat: ogłoszenie-rozwalił mnie koles
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2009-09-23 20:42:54
    Temat: Re: ogłoszenie-rozwalił mnie koles
    Od: Sławek <s...@n...pl>

  • 3. Data: 2009-09-23 20:44:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    > Do teleexpresu jako "zlota" trzcionka

    a nie sposób na PR?

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 4. Data: 2009-09-23 20:46:14
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Zobacz inne jego aukcje, od razu widać, że zrobił to dla jaj.

  • 5. Data: 2009-09-23 20:52:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    N1 pisze:
    > Zobacz inne jego aukcje, od razu widać, że zrobił to dla jaj.

    no co Ty ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2009-09-24 11:56:28
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Paczta ... ma drugiego identycznego:

    http://moto.allegro.pl/item743252845_kawasaki_zxr_75
    0_zxr750_uszkodzony_okazja.html

    Jakim cudem sie rozmnożyły? Siakjeś cuda.

    ---
    Ekim