  • Data: 2012-04-14 12:31:02
    Temat: Re: [ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <w4swtxz7sz8k$.1pg4nc219cfp6.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dnia Sat, 14 Apr 2012 00:51:11 +0200, T...@s...in.the.world

    > http://allegro.pl/kabel-siemens-c35-c45-mt50-com-itp
    -fv-axnet-i2257113585.html

    > Przy czym nie dam glowy czy to tak calkiem do ME45 bedzie pasowac -
    > miedzy niektorymi kabelkami byly jakies drobne roznice i nie wszystko
    > dzialalo.
    No wlasnie.

    > Podejrzewam ze w jakis sklepikach z dluzszym stazem tez jeszcze moga miec.
    Jakich nowu sklepikach?
    Jak jakies 5-7 lat temu pytalem o ME45 w roznych komisach z telefonami
    to juz wtedy nie wiedzieli o co mi chodzi...

    > Albo o
    > http://allegro.pl/siemens-me45-sprawdz-053-i22558489
    27.html

    Znaczy mam kupowac trupa po to tylko, zeby miec kabelek ktory bede
    musial przerabiac na serwisowy?

    > Choc w sumie ... chyba czas na cos nowszego, lepszego - choc przy tym
    > lepszym do bym dopisal znak zapytania :-)
    Ale ja chce dzialajacgo ME45.

    TA