    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: odzyskałem skradzione moto!
    Date: Sat, 25 Sep 2010 14:34:06 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    a potem pojdzie siedziec za zlecenie pobicia.

    trzeba zalatwic zeby policja sie nim zajela a poza tym imo powinien
    sprobowac wystosowac pozew cywilny za utrate wartosci moto, dewastacje
    (przemalowanie), za niemoznosc dysponowania swoją maszyną, pewnie jeszcze
    cos ciekawego znajdziesz. chociazby koszty przerejestrowania, ubezpieczenia
    oc, odtworzenia numerow i przywrocenia do stanu pierwotnego - wszystkie
    uszkjodzone lub bardziej zuzyte elementy wymien na jego koszt(tzn ty zaplac
    a potem papuga odbierze).

    jesli nie ma zadnego majątku to staniesz sie mu wrzodem na dupie - mając
    takiego delikwenta, policję która zidentyfikowała moto itd to masz całkiem
    prostą drogę. Wynajmij papuge która za ciebei za to poprowadzi (delikwent za
    papuge zaplaci jak przegra).

    gratulacje btw:)
    sir