  • Data: 2010-11-23 13:46:05
    Temat: Re: odtwarzacz blueray - za ile?
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-23 12:39, Xian Mi Mao pisze:
    > Trochę świeże zainteresowanie tematem więc pytanie typu szok - jak
    > spojrzycie na allegro na oferty odtwarzaczy blue-ray to ceny
    > rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
    > techniczno-realne stojące za tymi cenami???

    - jakość obrazu
    - jakość dźwieku
    - różnorodność odtwarzanych formatów
    - USB i jego funkcje
    - funkcjonalność
    - jakość wykonania
    - logo producenta
    - podbicie ego posiadacza
    - elementy tajemnicze (czasem 90% ceny bo w środku i tak siedzi
    odtwarzacz zamówiony w innej chińskiej firmie produkującej dla
    kilku/kilkunastu "producentów")

    > Jak wybrać w tej sytuacji???

    rozsądek, rozsądek, potrzebna właśnie tobie funckjonalność, NIE MANTA ;-)