    From: jerzu <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odkratkowanie samochodu - koszt?
    Date: Fri, 30 May 2014 20:34:09 +0200

    On Fri, 30 May 2014 10:11:50 +0200, "Netopeerek"
    <n...@g...com> wrote:

    >Nie znam przepisu. W wydziale komunikacji dostałem odpowiedź że kratka może
    >być ściągnięta tylko w warsztacie samochodowym do tego upoważnionym gdyż
    >jest to zmiana parametrów pojazdu. Przypomnę, że było to już parę lat temu.

    Kratkę mogłeś sobie sam zdemontować. Tylko musiałeś mieć fakturę na
    taką usługę, wystawioną przez warsztat mający odpowiedni wpis PKD
    (OIDP 50.20.A). Tak było parę lat temu. Przechodziłem to z dwoma
    autami w firmie - Xsarą Picasso i Zafirą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280