    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odgrzybianie
    Date: Tue, 08 Jun 2010 21:01:22 +0200

    On 2010-06-08 18:27, Pszemol wrote:

    > W którym konkretnie aucie tak siedzi sobie ten filtr "pod maską"?

    jak moze byc podszybie - to laguna '99. Wymina filtra to:
    - podniesienie maski
    - odkrecenie jednej sruby (bo druga sie zgubila..)
    - zdjecie oslony
    - wyjecie starego filtra
    - wlozenie nowego
    - zalozenie oslony
    - wkrecene sruby
    - zamkniecie maski

    I gdyby nie koniecznosc wypica przy tym piwka - wyrabialbym sie z tym w
    niecale 5 minut.

    > Też tak można, oczywiście... Istotne jest aby nie psikać
    > do otworów wlotowych bo po drodze jest filtr który
    > odfiltruje wszelkie pianki itp, nie dojdą one do pleśni...

    O ktorych otworach wlotowych mowisz?
    Bo filtr filtruje powietrze z zewnatrz. Przy obiegu zamknietym filtr nie
    jest wykorzytywany (przynajmniej ten przeciwpylkowy), a wlot powietrza
    jednak gdzies jest (zazwyczaj w srodku kabyny, gdzies przy nogach
    pasazera). Inna sprawa, ze i tak odleglosc od tego wlotu do parownika
    jest na tyle duza, ze sens wlewania tam pianki jest niewielki...

    Pozdro

    Maseł