  • 11. Data: 2011-08-06 07:19:48
    Temat: Re: odczytanie klucza z winxp
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:j1imvi$s84$...@i...gazeta.pl...
    > PS. Niestety nie miałem wpływu na zakup ani nie byłem obecny przy instalacji.
    > Teraz pracuję na piratach?

    Jak się nie mylę to w licencji jest zapisane co powoduje legalność
    oprogramowania i dopuszczany jest tylko brak 1 rzeczy (jak np. brakuje 2/4 -
    pirat, 1/4 - legalny).

  • 12. Data: 2011-08-06 10:32:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    > A jeśli ktoś ma fakturę na ten Windows?

    Masz na mysli, ze nr klucza bedzie na fakturze? Bo w innym przypadku nie
    ma jak powiazac tej konkretnej kopii oprogramowania z faktura.

    > Mądry Polak po szkodzie. Mogł tej naklejki na komputer nie przyklejać!
    > W przedszkolach tylko się w nalepianki bawią.

    Licencja wymaga przyklejenia nalepki pod rygorem niewaznosci.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 13. Data: 2011-08-06 11:01:31
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 05.08.2011 13:47, mz pisze:
    > dokładnie, bez naklejki windoza jest nielegalna. Jeżeli naklejka jest zniszczona, i
    numerek nieczytelny MS uznaje za legalne jeżeli można stwierdzić że jest to naklejka
    licencji windows.

    Nielegalna wedle *czego*?

    Bo o ile mi wiadomo według polskiego prawa masz mieć tylko
    dowód zakupu licencji na korzystanie z pewnego programu.
    Numery seryjne i naklejki to tylko wymysł Microsoftu.

    A tak w ogóle to temat jest NTG, ustawiam FUT na pl.comp.
    os.ms-windows.winnt.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 14. Data: 2011-08-06 11:03:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "januszek" napisał:\

    > Licencja wymaga przyklejenia nalepki pod rygorem niewaznosci.

    Zdziwiłem się niesłychanie bardzo - tak, że aż zajrzałem do EULA.
    I co my tu widziem, prosze wycieczki?

    "... posiadanie licencji i autentyczność kopii
    OPROGRAMOWANIA określa oryginalna etykieta
    Certyfikatu Autentyczności "Dowód Licencji". Aby etykieta
    była ważna, musi być przymocowana do KOMPUTERA lub
    występować na opakowaniu OPROGRAMOWANIA. Jeśli
    Licencjobiorca otrzymał etykietę oddzielnie, jest ona
    nieważna. Aby udowodnić posiadanie licencji na używanie
    OPROGRAMOWANIA, Licencjobiorca powinien zachować
    etykietę na KOMPUTERZE lub opakowaniu."

    Chyba zwrot "lub czasopisma" ...tfu, "lub opakowaniu" wyczerpuje to temat
    owego rzekomego "rygoru nieważności".
    Jeśli jednak są jeszcze jakieś wątpliwości, to właściwą grupą do ich
    wałkowania nie jest z pewnością pl.comp.pecet.

    FUT pl.comp.os.ms-windows.xp

    JoteR

  • 15. Data: 2011-08-06 12:55:46
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-08-05, o godz. 13:47:09
    mz <m...@w...pl> napisał(a):

    > dokładnie, bez naklejki windoza jest nielegalna. Jeżeli naklejka jest
    > zniszczona, i numerek nieczytelny MS uznaje za legalne jeżeli można
    > stwierdzić że jest to naklejka licencji windows.

    No patrz... Czyli twierdzisz że kilkaset licencji jakie posiadam jest
    nielegale? I gdzie miałbym te naklejki które nie mam bo zakupiłem
    korporacyjnie nakleić? Na serwerach gdzie maszyny z XP są
    zwirtualizowane? Czy na thin clientach? A jak ktoś się zaloguje z innej
    stacji? To co - nielegalne? A jak trzymam naklejkę w szafce obok
    desktopa to też system nielegalny? A jak obudowa z naklejką z kompa
    zdjęta to też nielegalne? A jak mam naklejkę na zasilaczu i wymienię
    zasilacz to co mam zrobić? :-P

    Zdrówko

  • 16. Data: 2011-08-06 14:50:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-06 12:32, januszek pisze:
    > Animka napisa?(a):

    > Masz na mysli, ze nr klucza bedzie na fakturze? Bo w innym przypadku nie
    > ma jak powiazac tej konkretnej kopii oprogramowania z faktura.

    Na fakturze nie ma, ale wiadomo, że jak jest faktura ze sklepu na np.
    nowy Windows 7 to musi on być legalny.

    > Licencja wymaga przyklejenia nalepki pod rygorem niewaznosci.

    Niech sobie na tyłkach poprzylepiają. Zawsze będzie blisko.

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-08-07 06:01:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    > Na fakturze nie ma, ale wiadomo, że jak jest faktura ze sklepu na np.
    > nowy Windows 7 to musi on być legalny.

    Faktura jest na jakis Windows 7 a my omawiamy konkretny Windows 7 ;)

    > Niech sobie na tyłkach poprzylepiają. Zawsze będzie blisko.

    Coż, nie traktuj kazdego wedle siebie... ;)

    j.

  • 18. Data: 2011-08-07 12:23:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "januszek" napisał:

    > Faktura jest na jakis Windows 7 a my omawiamy konkretny Windows 7 ;)

    A temat jest o Windows XP. A zatem:
    "Pan podrapano na głowa i pani Biała Glista ja takoż proszę won"*
    (na pl.comp.os.ms-windows.winnt)

    [*] - miłośnicy twórczości wczesnej Chmielewskiej wiedzą o co chodzi -;)

    JoteR

  • 19. Data: 2011-08-07 18:45:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    JoteR napisa?(a):

    > A temat jest o Windows XP. A zatem:

    Nie. Temat jest o nalepce - certyfikacie. Ale Ty jak zwykle nie uwazasz.

    j.