  • 11. Data: 2011-10-14 13:39:30
    Temat: Re: ocena wysokosci bieznika :)
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-10-14 09:21, *Jarek Pudelko* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Czesc
    >
    > Nietypowa prosba, czy da sie na podstawie zdjecia:
    >
    > http://www.tinyurl.pl?TRApNPt8
    >
    > ocenic stan bieznika? To jakies zimowki, potrzebuje na chwile. Wg.
    > sprzedajacego przejechaly 2 sezony. Pytanie czy 2x30kkm czy 2x5kkm :)

    Dunlop WinterSport 3D widzę :)
    Jeśli mają 4-5 mm (a na oko mi się wydaje, że tak - zmierz) to na sezon
    jeszcze wystarczą - na dwa moim zdaniem nie.
    Jeśli mają 3 lub mniej to lepiej nie zakładaj.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2011-10-14 13:55:53
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż"

    > BTW dorzynam teraz stare zimówki czekając z nowymi w piwnicy, i te
    > stare
    > (jeździłem w nich przez lato) niemiłosiernie piszczą na każdym
    > zakręcie na
    > jezdni i w garazu.
    > Ciekawi mnie, co powoduje takie notoryczne piszczenie 10-letnich "M+S"
    > opon

    Chomiki albo myszy piszczą ze strachu :)

  • 13. Data: 2011-10-14 16:37:58
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    3-4mm max, to jest smietnik.

    sz.

  • 14. Data: 2011-10-14 19:05:05
    Od: "Motocyklista 250ccm" <n...@h...com>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > 3-4mm max, to jest smietnik.

    też uważam że to śmietnik. Jeśli mają 2 sezony to znaczy że ktoś bardzo dużo
    jeździł.

  • 15. Data: 2011-10-15 17:15:27
    Od: n...@o...pl

    > Co człowiek to teoria. Bo ja twierdzę że zużywają się szybciej:
    Zaczniesz praktykować, sam się przekonasz.
    ;-)