  • Data: 2010-09-13 16:23:59
    Temat: Re: obudowa rack 19" wymiary...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:786679922.20100913132522@pik-net.pl...

    > Rozwierć otwory stożkowo i daj śruby z łbem stożkowym. Z 3 mm zejdziesz do
    > jednego i w 17.5" się mieścisz z 0.5mm zapasu...

    tego bym wolał nie robić, bo obudowa z blachy 1mm, więc raz, że ciężko by
    było, zrobić stożek na
    dość spory łeb (śruby 4mm), a dwa, że estetyka mocno ucierpi na tym...

    No nic, myślę, że nawet jak będzie "na styk", to pewnie da się to jakoś
    włożyć, ew. nachylając pod kątem, czy coś, bo wąskie gardło
    jest tylko przy szynach, z tyłu miejsca jest dosyć.

    No, a jakby się okazało że użyszkodnik będzie miał problemy, to wtedy może
    trzeba będzie kombinować, tak jak mówisz.