  • 11. Data: 2014-03-18 06:52:09
    Temat: Re: obudowa do dysku
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Rozumiem o czym piszesz, bo podobnie szukałem obudowy do dysku 750 GB.
    Pamiętaj, że dyski są bardzo różnie formatowane i ta "przejściówka" musi to wszystko
    zrozumieć.
    Dla porównania taka najtańsza obudowa:
    www.amazon.com/gp/product/B001Q2AZPQ/
    pracuje bez zastrzeżeń z dyskiem 750 GB, natomiast był problem mechaniczny, bo nie
    każdy dysk tam wygodnie wchodzi (ta obudowa jest
    bardzo mała i ciasna i OIDP jest kłopot przy dysku Seagate, a Hitachi i WD wchodzą
    gładko).

    -----
    > Dalej nie rozumiem w czym ma być problem techniczny, tutaj faktycznie omyłkowo
    podałem link do ATA, ale przy SATA też to piszą i
    > dalej nie wiem, czemu moja stara badziewna przejściówka IDE/SATA2USB działa z
    każdym dyskiem jaki dotychczas miałem, największy
    > miał póki co 500GB, a ta obudowa ma jakiś problem skoro to zwywkła przelotka w
    pudełku.