  • Data: 2011-01-30 02:07:11
    Temat: Re: obróbka PCB
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andgro" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Raczej frezują Ci pojedyncze druki na

    jakiś czas temu rozmawiałem z nimi na temat frezowania na pewną głębokość,
    gość stwierdził że frezują kilka naraz, nie wiem czy mówił prawdę.

    >Za darmo tego problemu nie rozwiążesz.

    nie mówiłem że chcę to zrobić za darmo

    >Możesz tez kupić sobie frezarkę cnc i samodzielnie frezować te koła.

    i to chyba będzie najlepsze rozwiązanie, wykonał bym stół w walcami pod
    każde kółeczko żeby się nie wyginało podczas końcowego docinania, możesz
    wskazać miejsce gdzie za te pieniądze można kupić frezarkę CNC ? mam
    nadzieję że to nie urządzenie domowej roboty albo chiński wyrób ?