  • 21. Data: 2009-07-30 17:10:33
    Temat: Re: [OT] Re: obrazek pod stronę www (photoshop)
    Od: "Yeah Baka" <y...@g...pl>

    > To po co przedłużasz ten wątek?
    > Jakbyś był kobietą,
    > to nawet byś nie przeczytał tego tematu.
    > Nie znasz odpowiedzi na "szalenie skomplikowany" problem,
    > to się nie wypowiadaj i nie rób z forum śmietnika.
    >
    > Ręce opadają...

    NIe ma co kozakowac.
    Na bank robisz gdzies glupi blad, ktory kiedys znajdziesz i zrozumiesz czemu
    ci nie nikt nie mogl pomoc.

  • 22. Data: 2009-07-31 06:31:38
    Temat: Re: obrazek pod stronę www (photoshop)
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    HANA <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam, mam taki problem i nie za bardzo wiem,
    > jak sobie z tym poradzić.
    > Muszę stworzyć obrazek pod stronę www o wysokości 75px (photoshop).
    > Tworząc taki obrazek jest on przynajmniej
    > o 2/3 mniejszy niż powinien być
    > (porównanie z innym obrazkiem na stronie www).
    > Czy macie jakiś sposób na tworzenie takich obrazków?
    > A może stworzyć coś takiego,
    > a na stronie www będzie on wyglądał na szerszy...?
    > Za wszelkie rady będę wdzięczna.

    Albo udajesz dziewczynkę albo tak pokręciłaś,
    że niewiadomo o co biega.

    Zrobiłaś obrazek 75px a na www widać jaby był o 2/3 mniejszy?
    Czy może obrazek o dowolnych wymiarach ma na www mieć dokładnie 75px?

    Napisz bardziej logiczny post.

    Andrzej.

  • 23. Data: 2009-07-31 08:34:38
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy macie jakiś sposób na tworzenie takich obrazków?
    > A może stworzyć coś takiego,
    > a na stronie www będzie on wyglądał na szerszy...?

    to ja powiem tak... piszesz jakies glupoty, a do grafika pewnie Ci daleko,

  • 24. Data: 2009-08-03 13:25:50
    Od: "Andrzej" <a...@c...pl>

    A może rzeczywiście jest tak - jak pisze mateusx6 - że obrazek ma 75 px ale
    jest powiększony na stronie w htmlu?

    Podaj adresy tych stron i zobaczymy te grafiki?

    Andrzej
    www.createvision.pl

  • 25. Data: 2009-08-03 17:17:32
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >jest powiększony na stronie w htmlu?

    > Podaj adresy tych stron i zobaczymy te grafiki?

    O! To jest jakaś zagadka :o
    Przesyłam link do strony:
    http://www.piaskowce.com/
    chodzi o czerwony nagłówek.
    Niestety java to dla mnie odmienny temat
    i właśnie może w kodzie coś jest...
    Ale sądzę, że już nie musimy (na siłę) ciągnąć tego tematu.
    Tym razem wykonawca strony, dla którego robię projekty,
    nie miał żadnych zastrzeżeń, co do wysokości headera.
    Dzięki za podpowiedź i pozdrawiam :)