  • 11. Data: 2009-07-29 19:27:13
    Temat: Re: obrazek pod stronę www (photoshop)
    Od: "Yeah Baka" <y...@g...pl>

    A moze masz ustawiona wielkosc okna dokumentu na 66.67%? ;-)

  • 12. Data: 2009-07-29 19:34:31
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yeah Baka" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Niepotrzebny sarkazm.

    Przepraszam ;)
    Sarkazm faktycznie nie rozwiąże problemu.

    > Spytam wtedy inaczej. Skoro masz stworzony projekt w PS o wysokosci 75px,
    > zapisujesz go do pliku to gdzie ponownie odczytujesz jego rozmiar?

    No i tu mnie masz.
    Po zapisaniu pliku nie odczytuje go już ponownie.
    Po prostu wiem, że stworzyłam potrzebny mi dokument
    o takiej wysokości.
    Wtedy porównuje go z tym,
    który wcześniej został stworzony na przykładowych stronach www.

  • 13. Data: 2009-07-29 19:36:23
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    >A moze masz ustawiona wielkosc okna dokumentu na 66.67%? ;-)

    Banał ;)

  • 14. Data: 2009-07-29 19:46:00
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Kurcze,
    może wszystko jest, tak jak być powinno.
    Może kwestia tego,
    że to wszystko inaczej będzie wyglądało na stronie www...
    Różnice w wielkości nie są ogromne.

  • 15. Data: 2009-07-29 19:57:30
    Od: "Yeah Baka" <y...@g...pl>

    Roznic nie moze byc wogole. Moze sprawdz, czy ten obrazek z www ma na pewno
    75px

  • 16. Data: 2009-07-29 20:05:21
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Roznic nie moze byc wogole. Moze sprawdz, czy ten obrazek z www ma na
    > pewno 75px

    Już sprawdzałam, ma
    dzięki

  • 17. Data: 2009-07-29 20:14:47
    Od: "Yeah Baka" <y...@g...pl>

    Wydaje mi sie, ze tajemnicza samoistna zmiana rozmiaru pozostanie jedna z
    nierozwiazanych zagadek Archiwum-X.

  • 18. Data: 2009-07-29 22:07:57
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    HANA pisze:
    > Witam, mam taki problem i nie za bardzo wiem,
    > jak sobie z tym poradzić.
    > Muszę stworzyć obrazek pod stronę www o wysokości 75px (photoshop).
    > Tworząc taki obrazek jest on przynajmniej
    > o 2/3 mniejszy niż powinien być
    > (porównanie z innym obrazkiem na stronie www).

    Pokaż nam ten obrazek.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 19. Data: 2009-07-30 09:11:42
    Temat: [OT] Re: obrazek pod stronę www (photoshop)
    Od: yew <y...@q...dude>

    HANA pisze:
> [...]
    > Czy macie jakiś sposób na tworzenie takich obrazków?
    > A może stworzyć coś takiego,
    > a na stronie www będzie on wyglądał na szerszy...?

    Jakbyś była facetem to by nikt nie zostawił na Tobie suchej nitki, a tu
    taki długi wątek się utworzył z "szalenie skomplikowanego" problemu jak
    zrobić obrazek o zadanej wysokości (co w sumie jest NTG bo powinnaś się
    udać na pl.comp.grafika z takim pytaniem, lub zadać tutaj pytanie
    "Dlaczego obrazek źle się wyświetla na stronie").

    Ręce opadają :P

    --
    yew

  • 20. Data: 2009-07-30 17:04:05
    Temat: Re: [OT] Re: obrazek pod stronę www (photoshop)
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > udać na pl.comp.grafika z takim pytaniem, lub zadać tutaj pytanie
    > "Dlaczego obrazek źle się wyświetla na stronie").

    To po co przedłużasz ten wątek?
    Jakbyś był kobietą,
    to nawet byś nie przeczytał tego tematu.
    Nie znasz odpowiedzi na "szalenie skomplikowany" problem,
    to się nie wypowiadaj i nie rób z forum śmietnika.

    Ręce opadają...